جهاد آبرسانی به روستا‌های منطقه دهناش در شهرستان کوهرنگ آغاز شد

قرارگاه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، طرح جهادی آبرسانی به روستا‌های منطقه دهناش در بخش بازُفت شهرستان کوهرنگ را آغاز کرد.

جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه در مراسم آغاز طرح آبرسانی مجتمع دهناش گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در راستای جهاد آبرسانی به مناطق محروم کشور با همکاری وزارت نیرو و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آبرسانی به بیش از ۱۰۰ روستا در استان چهارمحال و بختیاری را هدف‌گذاری کرده است.

سردار حسن زاده افزود: مجتمع آبرسانی «دهناش» در بخش بازفت با ۵۰ کیلومتر شبکه انتقال و توزیع، سه هزار و ۷۰۰ نفر را از نعمت آب پایدار و سالم بهره‌مند می‌کند.

وی گفت: در گام نخست اجرای طرح آبرسانی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، ۷۰۰ هزار روستا در نظر گرفته و مدت اجرای آن ۳۰ ماه پیش بینی شد، اما با توجه به افزایش تعداد روستا‌ها امیدواریم در بازه زمانی کمتر و زودتر از زمان مقرر این طرح‌ها به بهره برداری برسد.

با اجرای طرح آبرسانی مجتمع دهناش بخش بازفت، ساکنان روستا‌های دهناش، تَرِکی، رُباطَک، بزگ آباد، دره باغ، مهدی آباد، محمد آباد، هوشوت، کِسِری و تِیَک از آب شرب سالم و پایدار بهره مند می‌شوند.

سردار حسن زاده گفت: طرح آبرسانی مجتمع دهناش یکی از مجتمع‌هایی است که در منطقه سخت، دشوار و کوهستانی کشور، اما با روحیه جهادی و انقلابی دنبال می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: این کار جهادی و انقلابی با حضور سپاه قمر بنی هاشم (ع) و قرار گاه امام حسن مجتبی (ع)، همکاران در این منطقه با همکاری آبفای استان چهارمحال و بختیاری و شهرستان، فرمانداران و بخشداران با جدیت در حال پیگیری است که باعث بارقه امید در مردم این منطقه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با پیگیری استاندار چهارمحال و بختیاری، این طرح‌ها هرچه روزدتر مورد بهره برداری قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.