اخبار نیروی انتظامی استان قزوین

از کشف ۲۱۲ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین تا فوت کارگر جوان حین کار در آبیک

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز سه شنبه بیست و دوم شهریور ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در بازدید ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اخبار انتظامی استان قزوین از اصناف فروش دخانیات در شهر قزوین، ۲۱۲ هزار نخ سیگار و ۱۱۰ بسته تنباکوی قاچاق، به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سردار ابراهیمی افزود: در راستای نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی و برخورد با متخلفان و فروشندگان اقلام قاچاق، بازدید از واحد‌های صنفی فروش دخانیات، در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اقلام کشف شده فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تائید اداره بهداشت است.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در این خصوص ۴ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف بیش از ۱۵ هزار نخ سیگار قاچاق در قزوین

سرهنگ مهدی حاجیان راد  رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی، در راستای مقابله با قاچاق، عرضه و فروش کالای قاچاق، بازدید از واحد‌های صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ حاجیان راد افزود: در این راستا در بازرسی از یک واحد صنفی، ۱۵ هزار و ۲۲۰ نخ سیگار قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرگی بود، کشف و ۲ نفر در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین گفت: ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۵۶ میلیون ریال برآورد شده است.

وی از مردم خواست: در صورت آگاهی از هرگونه مورد مشکوک در خصوص خرید و فروش اقلام قاچاق، سریعا مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۴۰ راس احشام قاچاق در شهرستان البرز

سرهنگ بهرام منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودرو‌های عبوری در عوارضی قزوین - تهران به یک دستگاه کامیونت حامل احشام مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی در بازرسی از این خودرو ۴۰ راس گوسفند قاچاق، فاقد مجوز حمل که راننده قصد انتقال آن‌ها به استان تهران داشت را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: کارشناسان ارزش احشام مکشوفه را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

وی گفت: راننده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فوت کارگر جوان حین کار در آبیک

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه کاری منجر به فوت در شرکت آستو شهرستان آبیک، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران و در بررسی محل مشخص شد، کارگر ۳۵ ساله حین کار با جرثقیل به علت پاره شدن زنجیر مهار کننده و سقوط جسم سنگین بر روی وی دچار حادثه شده و در اثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته است.

فرمانده شهرستان انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است، اضافه  کرد: جسد متوفی تحویل پزشکی قانونی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.