رئیس هیات قایقرانی همدان:

نقش مهمی در مدال آوری در روئینگ کاپ آسیا داشتیم

رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: بانوان قایقران این استان در مسابقات روئینگ کاپ آسیا نقش مهمی در مدال آوری کشورمان داشتند.

مهران حاجیان گفت: در این مسابقات که تیم‌های ایرانی و کشور‌های همجوار حضور داشتند، چهار مدال ارزشمند کسب کردیم که نشان از توانایی و سطح فنی بالای قایقرانان همدانی دارد.

او گفت: یک نشان طلا و سه نقره حاصل تلاش قایقرانان همدانی در مسابقات کاپ آسیا بود و در مسابقه فینال روئینگ دونفره هزار متر سبک وزن زنان کیمیا زارعی مدال طلا، در ماده روئینگ دونفره ۵۰۰ متر بانوان کیمیا زارعی و مریم امیدی‌پارسا از همدان مدال نقره و مریم کرمی دیگر قایقران همدانی در ماده روئینگ یک‌نفره هزار متر سنگین وزن نشان نقره را به دست آورد.

رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: رکورد‌های قایقرانان همدانی در این مسابقات مطلوب بود هر چند باید بیشتر تلاش کنند تا بهترین نتیجه در مسابقات آینده رقم بخورد و هر چهار قایقران همدانی برای کسب سهمیه بازی‌های آسیایی هانگژو چین تلاش می‌کنند و می‌خواهیم بیشترین سهمیه را داشته باشیم.

حاجیان افزود: هیات قایقرانی از هر زیرساختی برای فعالیت قایقرانان استان همدان استفاده می‌کند و در تلاش هستیم تا قایقرانان بهترین شرایط تمرینی را داشته باشند.

او گفت: قایقرانی این استان در سال‌های گذشته همواره و به واسطه حضور استعداد‌ها صاحب مدال‌های رنگارنگ ملی و بین المللی شده است.

استان همدان یکی از قطب‌های اصلی قایقرانی کشور است و اکنون ۱۲۰ قایقران به صورت حرفه‌ای در این ورزش فعالیت می‌کنند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.