قدم به قدم تا کربلا فقط به عشق ارباب

قدم‌های زائران حسینی در کنار قدم‌های جابر قرار گرفته تا بار دیگر در دیار عاشقی محشر به پا کنند.

این روز‌ها دلدادگان سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) با نزدیک شدن اربعین حسینی از تمام جهان راهی کشور عراق شدند و با ارسال فیلم‌ها و عکس‌های گوناگون حال و هوای کربلای معلی را به تصویر می‌کشند.

قدم‌های زائران حسینی در کنار قدم‌های جابر قرار گرفته تا بار دیگر در دیار عاشقی محشر به پا کنند و با صدای لبیک یا حسین (ع) نشان دهند که تا عشق ارباب و ولایت هست هیچ دشمنی نمی‌تواند کوچکترین آسیبی به اسلام بزند.

کم کم بوی اربعین به مشام می‌رسد، حال و هوای اربعین دیدنی است به ویژه این چندسال اخیر که خیلی‌ها پای پیاده راهی کربلای ارباب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


کربلا رفتن آن هم پای پیاده اجری دارد که گفتنی نیست، لحظه به لحظه اش داستانی دارد و فرد فرد زائرانش داستانی ترند، قلم به دست بگیری، یا دوربین بر چشم بگذاری حرف‌ها زیاد است برای گفتن و صحنه‌ها زیاد است برای به تصویر کشیدن و گوش‌ها و چشم‌ها تشنه حقیقت ناب کربلایند.

برخی از عاشقان حسینی بیش از یک ماه است که سفر خود را آغاز کرده اند و راهی کربلای حسینی شده اند تا مسافتی بیشتری را به یاد اسرای کربلا طی کنند.

رسول خلیلی دشتکی خبرنگار آزاد شهر دشتک نیز که این روز‌ها به کربلای معلی مشرف شده است با ارسال تصاویر مختلفی دل‌های ما را روانه این سرزمین نورانی می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار