رئیس کل دادگستری استان یزد:

حل مشکلات مردم، مهمترین رسالت مسئولان در نظام اسلامی است

غلامعلی دهشیری گفت: وظیفه مسئولان، حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در آحاد جامعه است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: به منظور تفاهم نامه نایب رئیس اول مجلس و معاون اول قوه قضائیه و وزیر دادگستری مقرر گردید کارگروه‌های ملی و استانی برای حل مسائل و مشکلات مردمی و جلب رضایتمندی مردم در سطح قوا تشکیل شود که این نشست و هم اندیشی و تعامل شورای قضایی استان با مجع نمایندگان در این راستا است.

او ضمن تقدیر و تشکر از حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در جلسه با رئیس قوه قضائیه و طرح مباحث و موضوعات کلان استان و پیگیری دغدغه‌های عمومی مردم، گفت: این همراهی و همدلی نمایندگان مجلس و مسئولان ارشد اجرایی در کنار مسئولان ارشد قضایی استان، نشان عزم جزم مدیران برای خدمت به مردم دارد.

این موضوع را غلامعلی دهشیری در نشست هم اندیشی شورای قضایی استان با مجمع نمایندگان استان  مطرح کرد.

او می گوید: باید برای حل مشکلات مردم، رفع موانع تولید و صنعت، همت مضاعف گمارد و با اندیشه متعالی و رویکرد‌های ابتکاری و خلاقانه امور را پیش بُرد.

به گفته دهشیری انتقال پاسگاه شهید مدنی مهریز به مکان تعیین شده جدید و تهیه و نصب یک دستگاه ایکس ری می‌تواند بسیاری از مشکلات استان را حل و گام موثری در زمینه حفظ کرامت مردم لحاظ گردد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: نزدیکی پاسگاه شهید مدنی به ورودی دهلیز شهرستان مهریز و روستا‌های اطراف آن و ایجاد نارضایتی برای مردم منطقه و تشکیل صف چند کیلومتری خودرو‌ها در مدخل بازررسی، با جابجایی محل پاسگاه و نصب دستگاه ایکس ری مرتفع می‌شود که سرعت بخشیدن به این اقدام با پیگیری‌های ملی و تأمین هزینه‌های سنگین آن باید در دستور کار قرار گیرد.

او می گوید: از جلسه قبل با مجمع نمایندگان بیش از یکسال می‌گذرد لذا باید با راه اندازی دبیرخانه دائمی و مشخص نمودن نماینده از هر طرف برای مستمر برگزار شدن جلسات و هدفمند‌تر شدن آن برنامه ریزی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار