مهلت ارسال مقالات جشنواره علمی، ترویجی وتکریمی زکات تا ۲۷ شهریور ماه تمدید شد

فراخوان مقاله نویسی جشنواره علمی، ترویجی وتکریمی زکات که با هدف ترویج وفرهنگ سازی فریضه واجب پرداخت زکات ونقش آن در محرومیت زدایی از سوی دبیرخانه شورای زکات استان در حال انجام است، تا ۲۷ شهریور ماه تمدید شد.

علی اصغر حیدری رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره علمی، ترویجی زکات در هفتم مهرماه امسال، گفت: فراخوان مقاله نویسی جشنواره علمی، ترویجی و تکریمی زکات که با هدف ترویج وفرهنگ سازی فریضه واجب پرداخت زکات ونقش آن در محرومیت زدایی از سوی دبیرخانه شورای زکات استان در حال انجام است، تا ۲۷ شهریور ماه تمدید شد.

او  از ارسال بیش از ۱۵ اثر به جشنواره خبر داد و افزود: اساتید حوزه و دانشگاه، جامعه روحانیت، محققان و صاحبان فکر و اندیشه، طلاب و دانشجویان، اصحاب قلم و عموم مردم علاقمند با ارسال آثار خود در این فراخوان شرکت  کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به پایگاه اینترنتی کمیته امداد استان زنجان به آدرس: emdad.ir، پورتال استانداری به نشانی: portal_zn.ir و شماره تلفن ۳۳۷۷۴۲۰۰-۰۲۴ و یا از طریق مراجعه به کمیته امداد استان زنجان به آدرس: خیابان خرمشهر جنب مدیریت بانک کشاورزی شرایط و شیوه نامه فراخوان مقاله نویسی را دریافت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.