ممنوعیت فعالیت‌های عمرانی در مجاورت مراکز آموزشی چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در دو هفته ابتدایی مهرماه، کلیه فعالیت‌های عمرانی و ساخت‌و‌ساز در مجاورت مراکز آموزشی استان ممنوع است.

نشست کارگروه ماده ۱۸ ویژه حمل و نقل دانش آموزان به منظور ارائه گزارش دستگاه‌های متولی حمل و نقل جامعه هدف و بیان چالش‌ها و ارائه راهکار‌های مناسب در سالن اجتماعات شهید لندی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آقای خلفیان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به لزوم همراهی همه دستگاه‌های مسئول بر رعایت شیوه نامه‌ها و دستورالعمل‌های حمل و نقل، رعایت نرخ مصوب، حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان گفت: با همفکری و هم افزایی دستگاه‌های مربوطه بار ترافیکی بازگشایی مدارس از روز‌های آغازین مهرماه کنترل می‌شود.


بیشتر بخوانید


ذوالفقار علیخانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش‌و‌پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رعایت نرخ مصوب کارگروه ماده ۱۸، نظارت بر روند امضای قرارداد‌های شرکت‌های حمل و نقل با مدارس، رعایت ظرفیت خودروها، شناسایی معابر پر ترافیک، تسهیل شرایط اخذ مجوز برای رانندگان شرکت‌های سرویس مدارس و تشدید حضور پلیس راهور در محدوده مدارس و مراکز آموزشی از جمله مواردی بود که با موافقت اعضا در این کارگروه به تصویب رسید.

وی افزود: با موافقت اعضای کارگروه ماده ۱۸ ساعات شروع و پایان فعالیت‌های آموزشی مدارسی که در معابر پرتردد قرار دارند تغییر خواهد کرد و در هفته آغازین مهرماه ۱۴۰۱ برای کلیه دانش‌آموزان و اولیا کارگاه‌های آموزشی ویژه حمل‌و‌نقل و ترافیک برگزار خواهد شد.

علیخانی اضافه کرد: کلیه اعضای این کارگروه بر توجه ویژه به سرویس‌دهی به مدارس استثنایی تاکید ویژه داشتند و بر اساس مصوبات این نشست استفاده از موتور سیکلت از سوی دانش آموزان برای ورود به مدارس ممنوع اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار