پرداخت ۴۱۳ هزار میلیون ریال تسهیلات به طر ح‌های آبزی پروری

مدیر کل شیلات گلستان گفت: تاکنون ۴۱۳ هزار میلیون ریال تسهیلات از محل ردیف اعتبارات "طرح‌های جهش تولید"، به ۹ طرح آبزی پروری استان پرداخت شده است.

اسماعیل جباری در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اعطای تسهیلات به طرح‌های جهش تولید شیلات استان گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۴۱۳ هزار میلیون ریال تسهیلات از محل ردیف اعتبارات "طرح‌های جهش تولید"، به ۹ طرح آبزی پروری استان پرداخت شده است.

او ادامه داد:مشکلات و معضلات موجود در مسیر اعطای تسهیلات به تولید کنندگان باید برطرف شود چرا که این مشکلات باعث جلوگیری از توسعه تولید می‌ شوند.

او افزود: قطعا چالش‌هایی در زمینه پرداخت تسهیلات وجود دارد که طی جلساتی با حضور مسئولین بانک‌ها و دیگر ادارات ذیربط در راستای رفع این چالش‌ها تلاش می‌کنیم.

جباری گفت: تاکنون بانک‌های استان همکاری بسیار خوبی با آبزی پروران در خصوص پرداخت تسهیلات داشته اند، اما گا‌ها ممکن است قوانین و دستورالعمل‌ها مشکلاتی را در زمینه پرداخت تسهیلات ایجاد کنند که یقینا راهکار‌هایی برای رفع مشکلات وجود خواهد داشت.

مدیر کل شیلات گلستان ادامه داد: امیدواریم با تعامل بیشتر و رعایت ضوابط، مشکلاتی که در برخی از پرونده‌های معرفی شده به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات وجود دارد، رفع شود.

 جباری گفت: در حال حاضر ۲۶ پرونده آبزی پروری در زمینه طرح‌های جهش تولید از سوی شیلات استان به بانک‌ها معرفی شده و در شرف دریافت تسهیلات می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار