برنامه ریزی برای جبران عقب ماندگی آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: عقب ماندگی آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به مرور زمان جبران خواهد شد.

حمیدی نژاد گفت: عقب ماندگی آموزش و پرورش استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته به مرور زمان جبران خواهد شد و  به ریز مسائل و مشکلات تمام مدارس سطح استان برسی شده است و آموزش و پرورش  خوزستان توسعه خواهد یافت.

او می گوید: 98 درصد کتاب‌های سال تحصیلی جدید در بین مدارس شهرستان اندیمشک توزیع شده است و ۱۰۰درصد کلاس بندی مدارس شهرستان اندیمشک انجام شده است و ما نگرانی در این زمینه نداریم

او گفت: کمبود قابل توجه‌ای در فضای آموزشی و سخت افزاری در اندیمشک وجود ندارد و باید از مسولین این شهرستان که نگاه ویژه به آموزش و پرورش دارند تقدیر کرد و  کمبود‌ها و مشکلات نرم افزاری مدارس اندیمشک نیز برطرف خواهند شد.

به گفته او با کمک مسولین  بخشی از مسائل و مشکلات  زمین‌های چمن و سالن‌های ورزشی و تجهیزات آموزش برطرف خواهد شد و در مهر ماه تجهیزات جدید با این اماکن و فضای آموزشی اضاف خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر استفاده از مربیان پرورشی کار اماد و مجرب در مدارس و تلاش در جهت افزایش کیفیت آموزش در مدارس سطح  خوزستان گفت: در کنار آموزش  در مدارس باید به ورزش در مدارس نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
من یک.نفر میشماسم تو مهد کودک نظافت چی بود و.دیپلم داشت سال 91
مدیر مهدکودک سال دیگه چون کمبود نیرو داشت گذاشت توی مدرسه دیگر معلم مهد بدون اینکه چیزی بلد باشد
همان سال قانون آومدد و سه ما بیشتر معلم مهد نبود استخدام شد
حالا این.نوش چونش روزیش بوده

اما جایگاه نخبه های زیر هزار کنکور که بهترین امکانات دانشگاه تهران را قید میزنند و دانشگاه شهید رجایی یا دانشگاه فرهنگیان را انتخابات میکنند و.چهار سال دوره میبینند آیا باید با اینها در یک رده معلمی باشند یا معلمان نهضت که پدران ایثارگر داشتن. با دوره سه ماه مدرک از ددانشگاه فرهنگیان گرفتند با نخبه های که وارد دوره چهارساله دانشگاه رجایی میشوند یکی است در تمام وزارت خانه ها نیروهای،که تحصیلات و جذب جدا گانه داشتند ،جایگاه مشخص دارند الا آموزش پرورش