فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

شلیر رسولی یک افتخار برای زنان کشور است

حسینی گفت: اقدام شلیر رسولی برای تمام زنان این سرزمین یک افتخار، الگو و درس بوده عبرتی برای افراد شرور که دست به چنین اقدامی می‌زنند خواهد بود.

 سردار سید صادق حسینی در دیدار با خانواده "شلیر رسولی" بانوی مریوانی، اظهار داشت: اینطور حوادث بسیار تلخ است و در حافظه‌ها خواهد ماند، اما از طرف دیگر اقدام این خانم اقدامی شجاعانه و دفاع از ناموس، شرف، حیثیت و اوج مسلمانی خود بود که با گذشت از جان خود آن را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: حرکت این خانم برای تمام زنان این سرزمین یک افتخار، الگو و درس بوده و عبرتی برای افراد شرور که دست به چنین اقدامی می‌زنند خواهد بود.

او تصریح کرد: قطعاً نظام جمهوری اسلامی با چنین افرادی برخورد قاطع خواهد کرد. 

سردار حسینی این خانواده داغدیده را دعوت به آرامش و صبوری کرد و گفت: اجازه دهید همه کار‌ها از مجرای قانونی پیگیری شود و این فرد شرور به اشد مجازات محکوم خواهد شد.

در این دیدار شیوا قاسمی پور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت.

وزیر کشور هم روز گذشته در سفر به مرز باشماق از مرگ شهادت گونه بانوی عفیفه مریوانی که جان خود را برای حفظ عفت خود از دست داد تجلیل و با خانواده وی ابراز همدردی کرد.

یک مرد متجاوز قصد تعرض به یک زن جوان ۳۶ ساله به نام "شلیر رسولی" اهل روستای «چشمیدر» از توابع سروآباد ساکن شهرستان مریوان واقع در استان کردستان را داشته و این زن برای نجاتش، خود را از پنجره منزل به پایین پرتاب کرد.

ماجرا از این قرار است که مردی به نام "گوران قادری" به بهانه کمک به همسر باردارش، از شلیر رسولی درخواست کمک کرده و این زن پس از مراجعه به خانه، با اطلاع از اینکه همسرش در خانه نیست، از ترس تعرض خود را از پنجره به بیرون پرتاب کرده بود و بر اثر شدت جراحات وارده، عصر روز ۱۷ شهریورماه در بیمارستان کوثر سنندج فوت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.