باکینگهام: ملکه دوشنبه هفته آینده به خاک سپرده می‌شود

کاخ باکینگهام زمان برگزاری مراسم خاکسپاری ملکه الیزابت دوم را اعلام کرد.

شبکه سی ان ان گزارش داد کاخ باکینگهام اعلام کرده است مراسم تشییع و خاکسپاری ملکه الیزابت دوم در تاریخ ۱۹ سپتامبر (برابر با دوشنبه ۲۸ شهریور) در کلیسای وست مینیستر برگزار شده و سپس وی در کلیسای یادبود پادشاه جورج ششم واقع در قلعه وینزر (Windsor) در کنار والدین و خواهرش به خاک سپرده خواهد شد. این مراسم قرار است تا در ساعت ۹ صبح ۱۹ سپتامبر به وقت محلی همزمان با صدای برج «بیگ بن» شروع شود و سپس تابوت ملکه در ساعت ۱۱ صبح وارد کلیسای وست مینیستر خواهد شد.

از سوی دیگر، چارلز سوم، پادشاه جدید انگلیس و فرزند ملکه، طی فرمانی، روز خاکسپاری ملکه را تعطیل رسمی اعلام کرد. پیشتر و قبل از اعلام زمان رسمی مراسم خاکسپاری ملکه، گاردین اعلام کرده بود مراسم خاکسپاری ملکه احتمالا در تاریخ ۱۹ سپتامبر که پایان دوره ده روزه اعلام شده برای سوگواری در این کشور هست، برگزار خواهد شد.

پیشتر منابع خبری اعلام کرده بودند مراسم خاکسپاری ملکه و نیز تاج گذاری پادشاه جدید انگلستان هرکدام حدود ۶ میلیارد پوند هزینه در بر خواهد داشت. این چنین هزینه‌ای در حالی انجام می‌شود که مردم انگلیس اکنون با بحران انرژی و افزایش هزینه‌ها روبرو هستند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۸:۴۰ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
خدارو شکر یکی از شیاطین به جهنم واصل شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
لعنت ابدی بر این ولکه خبیث که تمام رنج و درد و مشکلات فعلی ما نتیجه اقدامات استعماری این خبیث درایران هست که الان بروز کرده برید تاریخ بخونید انهم به نوشته خود مورخان صادق و درستکار غربی نه پاچه خواران و مورخان ایرانی که مملکت را با یه شاهی سیاه عوض میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام.فقط دارم مقایسه میکنم در موارد مشابه اگر ما بودیم چقدر نقد و نظر منفی نثارمان میشد. چه چیزها که فضای مجازی و غیر مجازی گفته نمی شد.ده روز عزاداری؟ چه خبره؟ چرا رودتر دفن نمی کنند و تمام نمی کنند؟ بابا مردم حوصله غم و اندوه ندارن؟ مرد که مرد به ما چه ؟و ... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
تااونموقع میگنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
به جهنم رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
به پیشواز ملکه جنایتکار ازطرف سران جهنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
تف به روحششششششششش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
ملت خصوصا جوانان ما باید از این برخورد کشورها و خاصتا انگلیس با ملکه خودشون درس بگیرن چکار کردن چقد بزرگ و مقدسش کردن آیا واقعا بود ؟ چقدر رسانه ای و تبلیغات کردن مگه میشه توهینی کرد به خانم ملکه اونوقت ما شخصیت بزرگی به نام پیامبر مکرم اسلام داریم که خدواند میفرماید نفرستاده ادم ایشان را مگر برای رحمت ملتها در دو دنیا مگه ما مطالعه کردیم که این شخصیت بزرگ چقدر دغدغه سعادت و خوشبختی ملت خود در آن زمان و حتی زمان آینده را داشته اند ما به خود بیاییم و بپذیریم که چه رحمتی برای ما فرستاده شده قدرش را بدانیم و این را هم بدانیم که در غرب راحت به الگوی مهربانی و رحمت ما توهین میشود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۰ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
لعنت بر روحش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
چرا پنج شنبه دفنش نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۲۰ شهريور ۱۴۰۱
هرموقع دفنش کنند مهم نیست مهم این است که جنازه نحسش زمین را آلوده می کند
آخرین اخبار