اجرای کمپین احیای قلبی ریوی همزمان با روز جهانی کمک‌های اولیه در قزوین

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در روز جهانی کمک‌های اولیه، دوره آموزش میدانی احیاء قلبی ریوی در پارک‌ها و معابر پر تردد شهری در قزوین اجرا شد.

تهمینه ابراهیمی معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کمک‌های اولیه، مصادف با ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ و در صدمین سال تأسیس جمعیت، کمپین ملی احیای قلبی ریوی (CPR) در سطح کشور در ۱۰۰ پارک یا معابر پرتردد شهری از طریق ایجاد ایستگاه‌های آموزشی اجرا شد.

ابراهیمی افزود: از این رو در سه بوستان ملا خلیلا، بانوان و ملت در قزوین روز شنبه ۱۹ شهریور مصادف با روز جهانی کمک‌های اولیه توسط جمعیت هلال احمر، ایستگاه‌های آموزشی برای عموم برپا می‌شود تا کمپین ملی احیای قلبی ریوی (CPR) در قزوین نیز اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این کمپین با تاکید بر احیاء قلبی و ریوی، مواردی از قبیل؛ ارزیابی اولیه، ارزیابی فرد حادثه دیده، روش صحیح انجام احیای قلبی و آموزش چگونگی برخورد با حادثه دیدگان و مصدومان در شرایط بحرانی و حوادث برای همشهریان ارائه می شود.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: انتشار اپلیکیشن کاربردی کمک‌های اولیه، انتشار کلیپ‌های آموزشی با گویش‌های محلی به روش میکرولرنینگ، پخش کلیپ‌های آموزشی از رسانه ملی و انتشار کلیپ‌های آموزشی ویژه ناشنوایان از دیگر برنامه‌های خاص جمعیت هلال احمر استان به مناسبت این روز است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار