سید صالحی:

انتظاری از تیم ملی فوتبال در جام جهانی وجود ندارد

کارشناس فوتبال گفت: ما آماده سازی خوبی نداشتیم که بخواهیم کیفیت لازم را در جام جهانی داشته باشیم به همین علت انتظاری از تیم ملی فوتبال نداریم.

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال درباره بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال اظهار کرد: به نظرم کی روش در چند سال اخیر عملکرد درخشانی نداشته است، اما یک مقدار ضعف مدیریتی اسکوچیچ باعث شد که مسئولان فوتبال تصمیم بگیرند او  را کنار بگذارند و کی روش را جایگزینش کنند.

تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال در این شرایط درست نبود 

او ادامه داد: به نظرم در این شرایط تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال کار درستی نبود.  البته نظرهیئت رئیسه فدراسیون فوتبال این بود که فردی را بیاورند که شناخت خوبی از  فوتبال ایران و بازیکنان داشته باشد. با توجه به اینکه کی روش ۸ سال  با تیم ملی فوتبال کار کرده بود به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

سید صالحی بیان کرد: کی روش در چند سال گذشته در تیم‌های ملی کلمبیا و مصر نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد، اما قرعه به نامش خورد و سرمربی تیم ملی فوتبال شد.

رفتار با اسکوچیچ زیبنده نبود 

کارشناس فوتبال گفت: در یکی، ۲ ماه اخیر رفتار حرفه‌ای ای با اسکوچیچ نشد و کمیته فنی رای به برکناری اسکوچیچ داد، اما هیئت رئیسه رای را وتو کرد. به نظرم رفتار با اسکوچیچ زیبنده نبود. این مربی در بدترین شرایط تیم ملی فوتبال ایران را تحویل گرفت و این تیم را چند هفته زودتر  به جام جهانی برد. عملکردش قابل قبول بوده است.

او درباره اینکه تیم ملی فوتبال با هدایت کی روش به مرحله بعدی جام جهانی قطر صعود می‌کند؟ گفت: تیم ملی فوتبال با کدام آمادگی و اردو می‌تواند در جام جهانی موفق شود. کی روش چه نگاهی به فوتبال ما دارد؟ آیا فوتبال ما را می‌شناسد؟ قاعدتا او فوتبال ما را نمی‌شناسد و زمانی ندارد تا بازیکنان را بشناسد. به نظرم سالی که نکوست از بهارش پیداست.

بازیکنان ایرانی در بازی های سخت کارهای بزرگی می کنند 

سید صالحی درباره پیش بینی اش از نتایج ایران برابر حریفانش در جام جهانی قطر اظهار کرد: بازیکنان ایرانی خلاقیت زیادی دارند و در بازی‌های سخت کار‌های بزرگی انجام می‌دهند. البته برای رسیدن به هدف باید برنامه ریزی داشته باشیم. ما آماده سازی خوبی نداشتیم که بخواهیم کیفیت لازم را در جام جهانی داشته باشیم به همین علت انتظاری نباید از تیم ملی فوتبال خود داشته باشیم. البته این امکان وجود دارد که بازیکنان بازی‌های خاص انجام بدهند و بتوانند نتیجه لازم را بگیرند.  

کارشناس فوتبال درباره بازی با اروگوئه گفت: به نظرم این بازی محک خوبی برای کی روش است تا بازیکنان را بشناسد. امیدوارم حضور کی روش برای تیم ملی فوتبال مفید باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
اتفاقا چون هزینه های میلیاردی و گزاف برای تیم ملی شده ، باید بالاترین انتظار را از تیم ملی در جام جهانی قطر داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
این همه از بیت المال واز جیب مردم در این شرایط سخت اقتصادی هزینه تی
آخرین اخبار