برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین به استان خبر داد.

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش ظرفیت بهره‌وری و ظرفیت ناوگان مورد نیاز زائران اربعین شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در بخش حمل و نقل جاده‌ای انجام پذیرفته است.

او افزود: برای تامین ظرفیت ناوگان حمل و نقل مورد نیاز، برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش بهره‌وری ناوگان موجود، تامین راننده و کاهش سرفاصله سفر، کنترل هدر رفت زمان، هماهنگی با پلیس فراجا، شرکت‌های حمل و نقل و استفاده از ظرفیت سرویس‌های ایاب و ذهاب سایر دستگاه‌ها و کارخانجات صنعتی و دستگاه‌های نظامی انجام شده است.

جهانیان از تمام مردم خواست با مدیریت سفر‌های داخل کشور در زمان سفر‌های اربعین به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) یاری دهند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از مردم خواست با مشارکت در اعلام مرز‌های ورودی مورد نظر خود در زمان بازگشت از عراق از طریق سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱، سازمان راهداری را جهت برنامه ریزی برای اعزام ناوگان حمل ونقل به مرز‌ها کمک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.