دادستان مرکز استان ایلام خبر داد؛

کشف اختلاس گسترده در یکی از ادارات کل

دادستان ایلام از کشف اختلاس گسترده در یکی از ادارات کل این استان خبر داد.

بخشنده دادستان مرکز استان ایلام گفت: پس از یک دوره رصد اطلاعاتی و طی عملیاتی دقیق با همت سربازان گمنام امام زمان (عج)، یک فقره فساد گسترده مالی در یکی از ادارات کل استان ایلام کشف شد.

وی ادامه داد:در این راستا یکی از معاونان و ۲نفر از پرسنل این اداره کل  دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد، تحقیقات از ۲ متهم دیگر در یکی از شعب بازپرسی درحال انجام است.

دادستان ایلام گفت: این اشخاص با سوء استفاده از موقعیت شغلی و تطمیع دیگر پرسنل مبادرت به فروش اقلام دولتی و تحصیل وجوه ناشی از آن به نفع خود کرده است.

بخشنده افزود:در این پرونده فساد کلان تمام اموال یکی از متهمان ازجمله خودرو های لوکس و واحد های آپارتمانی در راستای حفظ حقوق بیت المال و با عنایت به پولشویی این شخص تا صدور رأی قطعی در توقیف خواهد بود.

وی گفت: فرد معرفی شده به زندان در تحقیقات اولیه صراحتا به اختلاس ۶۰۰ میلیارد ریال و شگرد تحصیل آن اقرارکرده است و با توجه به اقرار متهم مبلغ اختلاس چندین برابر مبلغ اعلامی از سوی متهم است و در حال بررسی است. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
میگن این اختلاس مربوط به سازمان پشتیبانی امور دام بوده طرف آمده نهاده های دامی رو که باید با نرخ دولتی بین دامداران توزیع می‌شد به نرخ آزاد فروخته و پولش رو بالا کشیده.
قابل توجه مسئولان امسال اکثر دامدارن مناطق گرمسیری استان بخاطر خشکسالی و نبود نهاده های دامی مجبور شدن دام های خود را زیر قیمت و بصورت نسیه بفروشن اکثر این افراد از طریق دامداری امرارمعاش می‌کردن. خوب حالا کی جوابگو ضرر این افراد است.
هیچ کس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
این نفوذی را اعدام کنید .
مالش را بگیرید و آذوقه دامی بخرید و بین دامداران پخش کنید .

چجوری می شود که دامدار به حق ، معترض می شود ولی هیچ نهاد بازرسی در طی این 10 سال پیگیری نکرده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
الله برکت الله خاک برسر مسئولی که اینجوری حق مردم میخورن انشاالله یک یک یکی دستگیر شن