دو و میدانی کاران استان همدان قهرمان شدند

دبیر هیات دو و میدانی استان همدان گفت: تیم دو و میدانی نوجوانان استان با کسب ۹ نشان رنگارنگ در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی آسیایی کویت با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافتند.

سید اصغر ذوقی احسن گفت:پس از درخشش و قهرمانی نونهالان این بار نوجوانان دو میدانی کار استان همدان با کسب ۶ طلا ۲ نقره و ۱ برنز بر قله رفیع دو ومیدانی کشور ایستادند.

مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی کشور با حضور تیم های منتخب از سراسر کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و عصر دیروز با قهرمانی همدان به کار خود پایان داد.

او افزود: در این دوره از مسابقات تیم همدان با ۹۶ امتیاز با اقتدار در سکوی نخست قرار گرفت و تیم های گلستان با ۷۵ و خوزستان ۴۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفت.

دو و میدانی کاران استان همدان قهرمان شدند

دبیر هیات دو و میدانی استان همدان گفت: محمد پارسا فامیل بابایی ستاره تیم همدان در ۱۰۰ و ۲۰۰ متر سرعت متین شهبازی در ۳۰۰۰ متر امیرحسین زندی در ۱۱۰ متر مانع. یاسین گلمحمدی در ۴۰۰ متر مانع و محمد حسن الست در پیاده روی ۶ نوجوان طلایی تیم همدان بودند.
ذوقی احسن افزود :سجاد موسالو در۱۵۰۰ متر و تیم امدادی با ترکیب ( فامیل بابایی ، زندی ، ،شهبازی ، گلمحمدی ) ۲ مدال نقره برای کاروان همدان به ارمغان آوردند و یک مدال برنز توسط پوریا قائمی حاصل تلاش دوندگان نوجوان همدان بود.

دو و میدانی کاران استان همدان قهرمان شدند

او گفت:در پایان این دوره از مسابقات با نظر کمیته نوجوانان و جوانان و رده‌های سنی پایه فدراسیون و کارشناسان کمیته‌های تخصصی نیز پیرامون شرایط ورزشکاران برتر جهت شرکت در اردو آماده‌سازی تیم ملی کشورمان بحث واعلام نظر خواهد شد.

 مسابقات قهرمانی آسیا  قرار است از ۲۱الی۲۴مهر ماه امسال به میزبانی کشور کویت برگزار می‌شود.

دو و میدانی کاران استان همدان قهرمان شدند

برچسب ها: ورزش ، دو ومیدانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.