نماینده ستاد‌ اربعین حسینی در خوزستان:

برنامه جابه جایی زوار حسینی در مرز شلمچه تعیین شد

نماینده ستاد‌ اربعین حسینی در خوزستان گفت: برنامه جابه جایی و خدمات دهی به زائران حسینی با توجه به شرایط تعیین شد.

ناصر حویزاوی نماینده ستاد‌ اربعین حسینی در خوزستان گفت: در جلسه امروز هماهنگی قرارگاه اربعین مصوب شود تمام کسانی که برگه تردد دارند از جاده امام رضا تردد کنند و به خاطر شرایط جوی گرم با رطوبت بالا مقرر شد که از ساعت ۱۱ تا ۱۸ اتوبوس ها زئران را پارکینگ به پایانه منتقل و ساعت ۱۸تا ۱۱ روز بعد جابه‌جایی زوار از پارکینگ به سمت مواکب صورت می گیرد.

او تاکید کرد این برنامه برای کمک به توزیع نذورات موکب داران و هم استفاده مطلوب از ظرفیت پارکینگ به انجام شده و از این به بعد موکب داران وعده ناهار را در پایانه توزیع می کنند.

نماینده ستاد‌ اربعین حسینی در خوزستان تعامل مسئولان و موکبداران را خواستار شد و افزود: قرار شد هر روز ساعت ۱۴ با برگزاری جلسه بحث تردد و خدمات دهی در مرز شلمچه رصد شود.

آقای حویزاوی در ادامه به روند تردد اتباع از مرز شلمچه اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود پیک حرکتی از فردا پنجشنبه و جمعه آغاز شود و رام های قطار که بلیط آنها فروخته شده فردا وارد خرمشهر می شوند و از شاهد حرکت عظیم اربعین از پنجشنبه و جمعه خواهیم بود.

او همچنین با بیان اینکه هم اکنون نسبت خروج به ورود در مرز شلمچه به مراتب بیشتر است، هفته آینده را آغاز برگشت زیاران حسینی اعلام کرد.

این مقام مسئول در رابطه به روند تردد زوار نیز گفت: مشکلات تردداتباع ایرانی حل شده و تنها موضوع گذر اتباع خارجه از مرزهای کشور است که عراق اجازه ورود از مرز را نداده است .

این مسئول از افرادی که با اتباع در ارتباط هستند خواست از اتباع بخواهد که با مبادی پیشتر عزیمت به مرزها هماهنگ کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.