بیمارستان شبیه خوانی کاشان، مخصوص بانوان

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان از پایان اجرای طرح هتلینگ در بیمارستان زنان و زایمان شبیه‌خوانی کاشان و ارائه خدمات خصوصی در این بیمارستان به صورت رایگان خبر داد.

امیررضا آذرنوش با اشاره به اینکه اجرای طرح هتلینگ بیمارستان‌ها شامل اموری از جمله نوسازی امکانات، مرمت و نقاشی ساختمان و داخل بیمارستان در راستای ارتقای خدمات درمانی مطلوب با بالاترین امکانات رفاهی واستاندار‌های درمانی به بیماران است گفت: طرح هتلینگ بیمارستان شبیه خوانی با ۲۳ تخت وحدود ۹ میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.
او با تاکید بر فرزندآوری بر پایه فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارائه بهترین خدمات وی آی پی و ویژه به مادران در بیمارستان شبیه خوانی با اجرای طرح هتلینگ گفت: خدمات در این بیمارستان وابسته به سازمان تامین اجتماعی حتی بالاتر از سطح خدمات بیمارستان خصوصی به زنان و بانوان به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود.

به گفته او، ارائه خدمات بیمارستان شبیه خوانی برای بیماران غیر تامین اجتماعی با تعرفه دولتی انجام می‌شود تا همه زنان و بانوان کاشانی به‌ویژه اقشار آسیب‌پذیر از جمله کارگری بدون دغدغه و نگرانی هزینه‌های خدمات را در سطح بیمارستان خصوصی و مطلوب با بهترین و بالاترین سطح استاندارد درمانی دریافت کنند.

مدیر درمان تامین اجتماعی همچنین با تاکید بر وجود بهترین و مجرب‌ترین کارکنان درمان از پزشک، پرستار، ماما و جراح متخصص در بیمارستان شبیه خوانی افزود: بیمارستان با ۶۰ متخصص زنان و زایمان، داخلی، عفونی، بیهوشی، اطفال و فوق تخصص قلب و نوزادان قرار دارد.

راه‌اندازی بخش جراحی گوش و حلق و بینی ویژه بانوان در آینده نزدیک

آذرنوش با یادآوری وجود درمانگاه دندانپزشکی و متخصصان جراح در بیمارستان شبیه خوانی اظهار کرد: تلاش می‌شود بیمارستان در آینده‌ای نزدیک مجهز به حضور جراحان گوش و حلق وبینی و تجهیزات ویژه آن شود تا درصورت نیاز مادران باردار مجبور به انتقال از این بیمارستان به دیگر مراکز درمانی شهرستان نشوند.

او وجود کادر درمان بیمارستان شبیه خوانی با حضور بانوان را با توجه به شاخصه دارالمومنینی کاشان و احساس رفاه و رضایت صد در صدی قشر زنان شهرستان را تاکید و اضافه کرد: با راه‌اندازی درمانگاه‌های تخصصی دیابت و کلینیک غربالگری این بیمارستان نیز امکان شناخت و پیشگیری از بیماری‌های سرطان سینه و کولون (سرطان روده) و افراد دارای خطر ابتلا به این بیماری‌ها یا دارای شغل نزدیک ابتلا به این بیماری‌ها فراهم شده است.

به گفته او، ۴۷ و سه دهم درصد مردم کاشان از مراکز درمانی بیمارستان‌مدیریت درمان تامین اجتماعی در این شهرستان استفاده می‌کنند که انتظار می‌رود شهروندان این خطه بیش از پیش از امکانات و تجهیزات این بیمارستان و مراکز درمانی مدیریت درمان استقبال کنند.

راه‌اندازی مخزن اکسیژن ۱۰۰ تنی بیمارستان

مدیر درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان همچنین خریداری مخزن اکسیژن ۱۰ تنی برای بیمارستان را با یک میلیارد و ۵۰۰ تومان هزینه و راه‌اندازی آنرا تا ماه آینده یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه در گذشته تامین اکسیژن این بیمارستان از محل کپسول انجام می‌شد با راه‌اندازی مخزن اکسیژن، علاوه بر افزایش ایمنی، اکسیژن مایع و خلوص بالای آن ۹۹ درصد اکسیژن رسانی را برای بیمار تامین می‌کند.

آذرنوش تصریح کرد: راه‌اندازی مخزن اکسیژن، اقدامی ویژه در درمان بیماران و نوزادان تازه متولد شده بسیار حیاتی و مهم است.

به گفته او، پلی‌کلینیک تخصصی بوعلی و بیمارستان زنان و زایمان شبیه‌خوانی در کاشان و درمانگاه‌های حضرت ابوالفضل (ع) در آران و بیدگل و شهدای نطنز مرکز‌های درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در منطقه کاشان است.

او افزود: نزدیک ۵۰۰ مرکز و موسسه شامل پزشک، داروخانه و آزمایشگاه در سه شهرستان کاشان، آران و بیدگل و توابع آن با این سازمان طرف قرارداد است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی منطقه کاشان به عنوان تنها شهرستان مستقل و هم‌ردیف استان‌ها در کشور با ۳۵۰ نفر نیروی انسانی خدمات خود را در حوزه درمان به بیش از ۳۴۳ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نطنزی
۱۷:۴۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
اصلا هم از اینکه درمانگاه تأمین اجتماعی نطنز زیر نظر مدیریت درمان کاشان است راضی نیستیم. نطنز باید برگردد به مدیریت درمان اصفهان