تکرار ادعا‌های ضد ایرانی از سوی رئیس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی

رئیس و نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ادعا‌های خود علیه برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کردند.

اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی و یائیر لاپید، نخست وزیر این رژیم بار دیگر در سخنانی جداگانه، اظهارات خصمانه خود علیه برنامه هسته‌ای کشورمان را ابراز کردند.

به گزارش پایگاه خبری نشریه تایمز اسرائیل، «اسحاق هرتزوگ» رژیم صهیونیستی در سخنانی در «بوندستاگ» (پارلمان جمهوری فدرال آلمان) با تکرار اتهام پراکنی‌های سابق، از نمایندگان آلمانی خواست تا مانع جمهوری اسلامی ایران برای ساخت بمب هسته‌ای شوند.

او در این اتهام پراکنی‌های خود علیه کشورمان در پارلمان آلمان مدعی شد نیرو‌های نفرت و تاریکی تحت حمایت ایران هم این رژیم و هم ثبات در خاورمیانه را تهدید می‌کنند و به همین منظور، از جامعه جهانی می‌خواهد تا در سمت درست تاریخ بایستند.

هرتزوگ در ادامه اتهام پراکنی‌های خود در پارلمان آلمان گفت: داشتن سلاح کشتار جمعی از سوی عضوی از سازمان ملل که هر روزه خواستار نابودی یک عضو دیگر سازمان ملل است، امری نیست که بتوان به سادگی آن را متصور شد. تهدید‌ها و تلاش‌ها برای محو اسرائیل، امری غیرقابل تصور است.

از سوی دیگر، یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز با تکرار اتهام پراکنی‌ها علیه ایران، در سخنانی گفت: هنوز زود است بفهمیم آیا در مهار تلاش‌ها برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران موفق بوده ایم یا خیر.

او در ادامه ادعا‌های خود گفت: من با رئیس جمهور آمریکا توافق کردم تا اسرائیل حق این را داشته باشد که مانع شود که ایران به تهدیدی هسته‌ای بدل گردد.

گفتنی است روز گذشته پایگاه آمریکایی آکسیوس گزارش داد «تام نایدز» سفیر آمریکا در سرزمین‌های اشغالی در کنفرانسی خبری در بیت المقدس در سخنانی گفته است جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا هفته گذشته در تماس تلفنی خود با «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده آمریکا دستان رژیم صهیونیستی را در برابر ایران نخواهد بست و مانع اقدام این رژیم علیه ایران نخواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
وقتی گفتیم ایران باید سلاح اتمی داشته باشد به خاطر چنین دشمنان و چنین روزی بود تا لا در نمانیم و تبدیل به لیبی شویم
آخرین اخبار