تدوین دستورالعمل تقویم نمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته آن، گفت: قرارداد و دستورالعمل تقویم نمایشگاهی در استان تدوین می‌شود.

آقای منزوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته آن در تهران، اظهار کرد: برای توسعه صنایع استان به دنبال تهیه دستورالعمل تقویم نمایشگاهی هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری هدف از این اقدام را برنامه ریزی صحیح و اصولی برای تقویت ارتباطات تجاری و صنعتی واحد‌های صنعتی استان با صنایع و بازار استان‌های دیگر و ایجاد بستر لازم برای ورود به بازار‌های برون مرزی عنوان کرد و افزود: تحقق عملی این دستورالعمل می‌تواند باعث بهبود وضعیت اشتغال‌زایی صنایع در استان و تقویت روح امید به عنوان مطالبه محوری مقام معظم رهبری شود.


بیشتر بخوانید


وی با انتقاد از عدم حضور منسجم صنایع چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته آن، یادآور شد: برای بهره‌گیری از ظرفیت این نمایشگاه برای بهبود وضعیت کمی و کیفی محصولات، خواستار همکاری همه‌جانبه نهاد‌های مرتبط برای بهره‌مندی از صنایع استان هستیم.

نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته از ۱۲ شهریور به مدت ۴ روز در سالن نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شده است و شرکت فرادانه از استان چهارمحال و بختیاری در آن شرکت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار