پرواز‌های خارجی در یک قدمی فرودگاه رامسر

شرکت‌های مختلف برای پرواز‌های خارجی در فرودگاه شهدای رامسر اعلام آمادگی کرده اند.

وطن خواه مدیر کل فرودگاه‌های مازندران به صدور مجوز مرز هوایی فرودگاه شهدای رامسر با پیگیری مسئولان استانی به ویژه استاندار مازندران، و نیز انجام مراحل تهیه و تدوین نظامنامه و مستندات اشاره کرد و گفت: سازمان هواپیمایی کشوری تاییدیه لازم را صادر و به وزارت کشور ارسال و این وزارتخانه نیز به هیات دولت ارائه کرده است.

او افزود: امیدواریم روز‌های آینده و با ابلاغیه، تصویب مرز هوایی صادر شده شاهد پرواز‌های خارجی در فرودگاه شهدای رامسر بوده و شرکت‌های مختلفی نیز درخواست پرواز داده اند.

وطن‌خواه با بیان اینکه مازندران رتبه نخست پرواز‌های فوق سبک، آموزشی و تفریحی کشور را به خود اختصاص داده است، گفت: حدود ۵۲ درصد پرواز‌های فوق سبک در فرودگاه شهدای رامسر انجام می‌شود.

مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به انجام ۱۳ هزار پرواز فوق سبک پارسال در این فرودگاه، افزود: دو طرح مهم توسعه اپرون و توسعه و بهسازی ترمینال فرودگاه شهدای رامسر در حال اجرا بوده که توسعه اپرون با اعتبار اولیه ۴۵میلیارد تومان در مراحل پایانی بوده و چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

وطن خواه گفت: طرح ترمینال این فرودگاه نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی، دهه فجر امسال به بهره برداری رسیده و زمینه ساز توسعه فعالیت‌های پروازی را فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار