گلایه مندی از تاخیر در صدور گذرنامه

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از صادر نشدن به موقع گذرنامه گلایه کرده است.

صادر نشدن به موقع انواع مدارک می‌تواند برای شهروندان مشکلاتی را به وجود آورد. کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند بدون گذرنامه امکان سفر را پیدا نمی‌کنند و به دلیل مهم بودن برخی از سفر‌ها و به موقع رسیدن مسافران به خارج از کشور، صدور به موقع گذرنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. مدتی است بسیاری از شهروندان با این مشکل مواجه شده اند و گلایه مندنی خود را اعلام کردند.

پیام متن شهروند:
سلام من مشکل گذرنامه دارم الان ۱۶ روزه که پاسپورت من صادر نشده است. لطفا پیگیری کنید قرار بود هفت روزه ارسال شود، ولی تا کنون خبری نشده است.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Rt
۰۱:۲۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
فقط ۱۶ روزز...
Iran (Islamic Republic of)
فایزه نیامی
۱۶:۱۴ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
سلام ۱۸ روزه پاسپورتمو تمدید کردم ولی نرسیده دستم بابد چیکار کنم. مسافر هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
سلام الان ۱۷ روز هست گذر نامه من هیچ خبری ازش نیست واقعا همه اقوام رفتن دیگه تا کی می‌خواهد بیاد برگ تردد هم بهمون نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۳:۲۸ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام و وقت بخیر
هفته پیش برای دختر و پسرم درخواست گذرنامه موقت دادیم و بعد از گذشت پنج روز،شنبه گذر موقت پسرم رسید ولی الان سه روزه پیگیریم برای گذر اربعین دخترم که هیچ کجا پاسخگو نیست،فقط پاس کاری میکنن،دیروز یه کد پیگیری مرسوله بهم دادن که اصلا تو پست همچین چیزی نیست، تو رو خدا پیگیری کنید...
تاریخ حرکتمون هم فرداست،چرا کسی پاسخگو نیست!!!!!!؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مهشید
۰۲:۳۹ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
ما هم چهار نفر هستیم که دو هفته منتظر گذرنامه هستیم. کار و زندگیمون معطل شده. اگه تا فردا نگیریم ۳۰ میلیون تومن ضرر میکنیم. پلیس +۱۰ که جواب مشخصی نمیده و اپلیکیشن پلیس من هم فقط میزنه جمع آوری اطلاعات، هر سری ۵۲۰۰ تومان هم پرداخت میکنیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۰:۱۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
چرا میگن 48ساعته گذر میاد. از 29شهریور تا امروز هنوز برام گذرنامه نیامده و حتی تحویل پست هم نشده. بارکد پستی خورده ولی پست میگه تحویل به ما نشده.
Iran (Islamic Republic of)
نجمه سادات
۱۰:۱۸ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
با سلام این واحد صدور گذرنامه کی میخاد برگه گذر موقت را به دست مردم برسونه در حالی که چهارشنبه اخرین اعزام مردم به اربعین هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ارژنگ
۰۸:۰۹ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
من هم همین مشکل را دارم، تا حالا دو بار 5200 تومان بابت پیگیری داده ام، تو مرحله جمع آوری اطلاعات گیر کرده است. کسی هم پاسحگو نیست.
آخرین اخبار