آغاز خدمات رسانی پرسنل درمانی در شلمچه

مراسم آغاز رسمی خدمات رسانی پرسنل درمانی در مرز شلمچه برگزار شد.

صبح امروز طی مراسمی خدمات‌رسانی فعالان عرصه سلامت دانشگاه علوم پزشکی آبادان به زائران اربعین حسینی در مرکز بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه به صورت رسمی آغاز شد.

سید محمد محمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص تنها مرکز مرزی درمانی کشور گفت : ۳۲ تخت بستری موقت در مرکز شهید سلیمانی مرز شلمچه تعبیه شده است و قرار است کادردرمان در بخش های ویزیت پزشکان، خدمات بهداشتی، تزریقات، مامایی و داروخانه به زائران اربعین خدمات‌رسانی کنند.

او از حمایت وزیر بهداشت و درمان کشور و مسئولان محلی برای ساخت این مرکز درمانی تشکر کرد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور، امام جمعه خرمشهر نیز خدمت به زائران امام حسین (ع) توسط فعالان عرصه سلامت را یک توفیق ویژه خواند و گفت :  با توجه به نارسایی‌های درمانی در کشور عراق نیاز است  به این مرکز ابتدا نگاهی انسانی و سپس اقتصادی داشته باشیم.

سید لفته احمدنژاد، نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در این آیین از دولت و دانشگاه علوم پزشکی آبادان خواست به خرمشهر نگاه ویژه‌تری داشته باشند.

او گفت : مردم عراق می‌توانند در آینده برای پیگیری درمان خود به جای سفر به ترکیه، عربستان و هند به این منطقه سفر کنند.

نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر گفت : با افتتاح این پروژه که حاصل پیگیری های مستمر مسئولان بود امید است مرکز شهید سلیمانی به عنوان نخستین مرکز در مرز شلمچه در مسیر جذب گردشگر سلامت در آینده فعالیت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.