تاکید بر حمایت دولتی از کشاورزان

امام جمعه آبادان گفت : دولت با ایجاد طرح های خرید تضمینی از کشاورزان حمایت کند.

حجت الاسلام غبیشاوی ، امام جمعه آبادان گفت : انتظار داریم در بحث کشاورزی نیز دولت سیزدهم به کشاورزان کمک کنند و بحث خرید تضمینی را برای محصولات آنان در نظر بگیرند.

او از رئیس جمهور برای سفرهای پنج باره خود در یکسال اخیر به استان خوزستان برای پیگیری حل مشکلات آن تقدیر کرد.

این مسئول گریزی به افتتاح رسمی طرح آبرسانی غدیر پس از سالها معطلی زد که تامین ۱۰۰ درصدی آب شرب مردم خوزستان را در پی خواهد داشت.

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه اعتبارات بسیار خوبی نیز در دولت فعلی برای آبادان تخصیص داده شده است ، از بهره بری نشدن مناسب از این مبالغ خبر داد و گفت : ما در آبادان مدیریت درست نداریم.

حجت الاسلام غبیشاوی ورود زائران اربعین حسینی به منطقه را گرامی داشت و افزون بر تقدیر از موکب داران که از آن ها استقبال می کنند اشاره ای نیز به فوت یک جوان در هنگام برپایی یکی از مواکب مسیر شلمچه کرد.

او به مناسبت سالروز تعاون و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اینکه باید دست کم ۲۰ تا ۲۵درصد از اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی باشد خواستار تقویت جمع‌های مردمی به ویژه خوزستانی ها را در زمینه تعاون و اقتصاد شد.

امام جمعه آبادان تاکید کرد اصل ۱۴۴ قانون اساسی نیز مربوط به اقتصاد تعاونی است که متاسفانه تا امروز در کشور اجرا نشده است.

رئیس شورای فرهنگی شهادت حضرت رقیه (س) را نیز تسلیت گفت و این حضرت را سند حقانیت اهل بیت معرفی کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.