با افتتاح خط انتقال آب شرب

حدود ۱۳۰۰ خانوار روستایی در میاندوآب از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند

خط انتقال آب به هفت روستای میاندوآب با حضور معاون استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید که با افتتاح آن، یک هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.

با افتتاح این خط که روز پنجشنبه با حضور رضا ابراهیمی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری آذربایجان غربی صورت گرفت، حدود چهارهزار نفر در روستاهای چلیک، جعفرآباد چلیک، قره‌پاپاق، نبی‌کندی، تپه‌رش، حیران و قلعه بزرگ با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریالی دولت، از آب شرب بهداشتی و سالم برخوردار شدند.

همچنین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مجتمع تجاری سبلان در پنج طبقه به بهره برداری رسید.

این مجتمع که توسط شهرداری ساخته شده، دارای واحدهای تجاری، پزشکی، کافی شاپ، رستوران، شهربازی و پارکینگ است.

حضور در مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام و دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهید بهرام خندانی از دیگر برنامه های ابراهیمی در میاندوآب بود.

همچنین با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، مرکز خدمات جامع سلامت شهری ۲ سینا با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال، گلخانه هیدرو پونیک در روستای توپوز آباد با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال و طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی وزنه با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال افتتاح شد.

ابراهیمی همچنین به همراه فرماندار نقده با حضور در منزل شهید والامقام یعقوب جهانی از رشادت و جانفشانی این شهید معزز و همچنین صبر و استقامت خانواده این شهید والامقام قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.