معاون وزیر نفت در امور گاز:

قطعات وتجهیزات پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی نوسازی می‌شود

معاون وزیر نفت در امور گاز گفت: تمام ابزار‌های لازم در راستای تولید پایدار و مستمر گاز و عبور از فصل سرد سال باید آماده سازی شود.

مجید چگنی معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در نشست با مدیرعامل، مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: تولید و فراورش حداکثری گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های مجتمع همواره باید حفظ شود و همسو با این اصل مهم، نوسازی تاسیسات، تجهیزات و قطعه‌های کلیدی پالایشگاه‌های نخست مجتمع در آینده نزدیک کلید می‌خورد.

وی با اشاره به نیاز ضروری بخش‌های مهم کشور به نعمت خدادادی گاز اظهارداشت: اکنون بخش‌های خانگی، تجاری و نیروگاه‌ها در اولویت نخست شرکت ملی گاز ایران در تامین محصول گاز هستند و با برنامه‌ریزی دقیق فصل سرد سال را سپری خواهیم کرد.

چگنی با اشاره به توان و دانش بالای متخصصان، کارکنان و مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی اضافه کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در سال‌های اخیر با بهرمندی از مدیران توانمند به یک رشد و بلوغ کامل رسیده این مهم با خوش‌برخوردی در محیط کار و داشتن مدیران با اخلاق محقق شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در حوزه‌های مختلف پالایشگاهی باید در کار‌ها و اقدامات مهم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق حرکت کرد و همواره در بحران‌ها بهترین مدیریت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: مسائل حوزه منابع انسانی کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی به صورت کامل پیگیری و مرتفع می‌شود.

چگنی بیان کرد: مسائل و موارد مهم حوزه منابع انسانی را به صورت کامل پی‌گیری کرده و بسیاری از موارد مرتفع شده و امید می‌رود تمام مسائل و موارد کارکنان در جلسه‌های تخصصی متعدد حل شود.

وی گفت: پیگیری‌های بسیار زیادی در خصوص جذب نیرو‌های دانشگاهی و برنامه‌های بسیار مدون و جامع در این خصوص انجام شده و از ۳۸۰ نیروی دانشگاهی که اقدامات اولیه جذب آنان انجام شده، تعداد زیادی از نفرات برای کار در پالایشگاه‌ها به مجتمع گاز پارس جنوبی اختصاص می‌یابد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه موارد و مسائل بهداشت و درمان در شهرک‌های مسکونی و بیمارستان توحید جم در دستور کار قرار دارد گفت: با انجام پیگیری‌های فراوان و نشست‌های مختلف نیازمندی‌های حیاتی بیمارستان شهرک توحید مشخص و تامین اعتبار شده و این مرکز مهم نیز توسعه می‌یابد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با اشاره به حوزه تامین آب مورد نیاز شهرستان جم افزود: در راستای مشارکت در ساخت سد باغان و پروژه آب‌شیرین کن سیراف برای تامین آب مورد نیاز این شهرستان، تاکنون اعتبارات مصوب شده در هیات مدیره شرکت ملی گاز برای این پروژه پرداخت شده و امید می‌رود با اقدام جهادی این پروژه به زودی به سرانجام برسد.

وی گفت: اکنون بخش عظیمی از انرژی کشور و شرکت ملی گاز به همت و تلاش شما متخصصان و کارکنان مجتمع عظیم گاز پارس جنوبی گره خورده و این مهم یک افتخار بزرگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.