یاوران رضوی جذب می‌شوند

مدیر مرکز امور خادمان آستان قدس رضوی از اختصاص سهمیه جذب یاوران رضوی به استان‌ها خبرداد و گفت: این طرح از هفته آینده به صورت مرحله‌ای شروع می‌شود.

مهدی رضوی کیا، به همراه مسئول دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان هم زمان با ایام شهادت حضرت رقیه و در اولین چهارشنبه رضوی ماه صفر و در آستانه اربعین حسینی باحضور در گلزار شهدای کرمان به مقام شامخ شهید سلیمانی و دیگر شهدای آرمیده در این مکان مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشتند.

او در آخرین برنامه سفر خود در کرمان در جمع مسئولین کانون‌های تخصصی خدمت رضوی در خانه فرهنگ رضوی کرمان حضور یافت و در خصوص مسائل وبرنامه‌های امور خادمین و خادمیاران آستان قدس رضوی بحث و تبادل نظر شد.

رضوی کیا از پایش خادمیاران رضوی خبر داد و افزود: در طرح پایش خادمیاران غیر فعال به یاوران رضوی تنزل پیدا می کنند و همچنین یاوران رضوی که بیش از شش ماه خدمت مداوم و فعال داشتند با تایید امورخادمیاری در استان به خادمیار ارتقاء پیدا می کنند.

او همچنین از اختصاص سهمیه جذب یاوران رضوی به استان‌ها خبر داد و گفت: این طرح در استان کرمان نیز از هفته آینده به صورت مرحله‌ای شروع خواهد شد.

مدیر مرکز امور خادمین آستان قدس رضوی، در سفر خود به کرمان از سامانه ارجاع سلامت رضوی بازدید و با اعضای شورای هماهنگی کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان دیدار و گفت و گو کرد.

در استان کرمان بیش از ۸ هزار نفر به عنوان خادمیار رضوی مشغول خدمت به محرومان و نیازمندان در قالب کانون‌های تخصصی و عمومی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.