رییس کل دادگستری استان اصفهان:

دستاوردهای دستگاه قضایی در مبارزه با فسادافتخار آمیز است

رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دستاوردهای دستگاه قضایی در مبارزه با فساد افتخارآمیز است و با کار جهادی و پرهیز از شعارگرایی ادامه دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری امروز در آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری‌های مبارکه و فلاورجان گفت: اقدامات قوه قضاییه در این راستا با همکاری و همیاری دستگاه‌های نظارتی و حفاظتی در زمینه مبارزه با فساد کسب شده است، اما هنوز کار‌های زیادی در این حوزه برای انجام دادن وجود دارد.

او مردم را سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: مسئولان و مدیران باید توجه همه‌جانبه به حفظ، صیانت و افزایش این سرمایه داشته باشند و اولویت کاری خود را رسیدگی به امور مردم قرار دهند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان، حرکت پیوسته و هماهنگ همه ارکان حاکمیت در مسیر تعالی و نیل به اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی را لازم شمرد و بر مبارزه هوشمندانه و متناسب با بدخواهان و دشمنان ملت تاکید کرد.

او ارتجاع از آرمان‌های دینی و انقلابی را بزرگ‌ترین تهدید جامعه اسلامی دانست و بیان داشت: همه مدیران و مسئولان بدانند تمام اعتبار و احترامی که به‌دست آورده‌اند به برکت دین مبین اسلام و نظام مقدس اسلامی است و باید تنها در مسیر آرمان‌های اسلام گام بردارند و مراقب خطر تردید‌هایی که در این مسیر برایشان پیش می‌آید باشند چرا که تردید مقدمه توقف و سپس بازگشت خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان همچنین از عدالت، به‌عنوان یک مفهوم عام و فراگیر نام برد که البته عدالت قضایی سرآمد، عدالت اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است.

او افزود: اگر دستگاه‌های ذیربط در مقوله عدالت اجتماعی، عدالت اقتصادی، عدالت سیاسی و عدالت فرهنگی، وظایف خود را به‌درستی انجام دهند شاهد این ازدحام و مراجعات فراوان به دستگاه قضایی نخواهیم بود و عدالت قضایی نیز در درجه‌ای عالی‌تر محقق می‌شد.

او به لزوم تکریم ارباب رجوع به‌عنوان وظیفه و دغدغه اصلی قوه قضاییه اشاره و اظهار داشت: تمام تلاش دستگاه قضایی تکریم ارباب رجوع با تمام توان و ظرفیت است، اما اگر بخواهیم این موضوع در سطحی عالی‌تر، پی گرفته شود باید به امر تکریم کارمندان و قضات نیز به شکل ویژه‌تری توجه کرد.

در این مراسم فرزاد حبیبی به‌عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان مبارکه و علی محرابی به‌عنوان رییس دادگستری شهرستان فلاورجان معرفی و از خدمات حمیدرضا ابوالحسنی و مهدی طارمی رییسان سابق این دادگستری‌ها قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار