لزوم نصب روزشمار برای اجرای طرح پارک هاشمی نژاد

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به عملیات اجرایی پارک هاشمی نژاد گفت: این پروژه طی مدت ۱۸ ماه باید تحویل داده شود.

ناصحی مقدم در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه دولت امسال عملیات اجرایی و کلنگ زنی پارک هاشمی‌نژاد را پس از یکسال به زمین زد، گفت: با این کار تلاش می‌شود یک پارک در شأن مردم ایجاد شود که در این زمینه اعضای شورای شورای هر ماه سر پروژه حاضر شده و شرایط را بررسی کنند و امیدواریم طبق برنامه پیش برود.

او با گرامیداشت هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هر چند دوره ریاست شهید رجایی بسیار کوتاه بود، اما اثرات مثبت آن پس از ۴۰ سال همچنان باقی مانده بطوریکه انگار این شهید سالیان سال ریاست کشور را برعهده داشته و علت این امر خصوصیات رفتاری او و نوع برخورد با مردم بود.

این عضو شورای شهر زنجان ادامه داد: این رفتار شهید رجایی نشان می‌دهد که با مردم بودن و با آن ها ارتباط داشتن چه میزان می‌تواند در حل مشکلات اثرگذار و مثمر ثمر واقع شود و با این حال امیدواریم خداوند به تمام مسوولان چنین توفیقی عطا کند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری در سه محور مشارکت دارند و در این میان کمک به مواکب عراق، استقرار موکب‌ها در مهران و برگزاری برنامه در مزار شهدای گمنام از جمله آن بشمار می‌رود.

او با بیان اینکه اربعین یک رخداد عظیم سیاسی، اجتماعی و عبادی است، افزود: این واقعه فقط برای شیعیان و ایرانیان و یا عراق نیست بلکه تمامی مسلمانان و مستضعفان را شامل می‌شود؛ با این حال امیدواریم بعد از ۲ سال وقفه کرونا امسال زیارت اربعین باشکوه‌تر برگزار شود.

ناصحی مقدم با بیان اینکه عده‌ای قصد دارند تا این برنامه عظیم را به هم بریزند و عده‌ای درحال همراهی این شیاطین هستند، ابراز امیدواری کرد با رفع موانع این رویداد با عظمت بیشتری برگزار شود.

دیگر عضو شورا شهر زنجان نیز در این جلسه با تشکر از اقدامات انجام شده شهرداری در فصل تابستان، به خصوص در محلات محروم گفت: طبق بازدید از محله نائب آقا، انتظارات اهالی تاحدود زیادی برطرف شده هرچند که برخی اقدامات جزئی نیز همچنان نیاز است که مورد انجام قرار گیرد.

مرادلو با بیان اینکه اغلب مردم قدردان، ارائه خدمات انجام شده در سطح شهر هستند، افزود:، اما عده اندکی از مردم نیز سعی می‌کنند تا اقدامات انجام شده را کوچک و بی اهمیت جلوه دهند و حتی این موضوع را بیان می‌کنند که شهرداری قیر رایگان دریافت کرده و آغاز به نهضت آسفالت‌ریزی کرده است، اما واقعا چنین نیست و نباید چنین اقدامات بزرگ را عادی پنداری کرده و ساده جلوه دهیم.

او با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته چنین حجمی از آسفالت ریزی در خیابان‌ها و معابر شهری زنجان انجام نگرفته بود، ادامه داد: باید قدردان این اقدامات بود و بنابراین اعضای شورا نیز نباید نسبت به اقدامات انجام شده عادی انگاری کنند.

مرادلو با بیان اینکه در بحث بازار و کف‌سازی در ۲ سال گذشته ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار پیش‌بینی شد، اما با رایزنی‌ها به ۸۰۰ میلیون تومان رسید، افزود: این میزان مبلغ در راسته بازار بالا به یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان رسید، اما امروز شاهدیم که بالای ۱۰ تا ۱۵ میلیارد تومان در راستای بازار در حال هزینه هستیم که این نگاه بلند شهرداری و شورای شهر است و مردم نیز این موضوع را دیده و لمس می‌کنند.

وی اظهار داشت: امسال حجم سنگین کار انجام شده و امیدواریم با همت شهردار اتفاقات بهتر رخ دهد چرا که رضایت شهروندان را به دنبال دارد.

این عضو شورای شهر زنجان از شهرداری درخواست کرد که اقدامات کوچه سیدلر را زودتر شروع کند، چرا که کوچه امام جمعه متصل به این کوچه است، خاطر نشان کرد: بحث تکلیف خیابان‌های اطراف سبزه میدان نیز باید مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.