فدراسیون فوتبال از خطر تعلیق در امان است

مدیر کل حراست وزارت ورزش گفت: انتخابات فدراسیون فوتبال با دموکراسی برگزار شد و خطر تعلیق وجود ندارد.

مجید شهیدی مدیر کل حراست وزارت ورزش در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال گفت: در انتخابات همه حضور داشتند و دیدند و شب گذشته کامرانی فر بیانیه داد که انتخابات مشکل دارد و هنوز هم سر حرفش بود و  جلسه انتخابات را ترک کرد و  انتخابات از سوی کمیته بدوی برگزار می‌شود. با اکثریت آرا مهدی تاج انتخاب شد و از این به بعد تاج رئیس فدراسیون است و به او احترام می‌گذاریم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره خطر تعلیق فدراسیون فوتبال، بیان کرد: قوانین باید رعایت شود. موضع کامرانی‌فر و مکاتبات  او را پیگیری می‌کنم و اگر لازم باشد صحبت می‌کنیم. اما خطر  تعلیق وجود ندارد. نمایندگان‌ای اف سی و فیفا حضور داشتند و دیدند با دموکراسی انتخابات برگزار شد.

او درباره اینکه آیا دلیل خاصی برای لغو  انتخابات وجود داشت، گفت: کامرانی‌فر اطلاع داد و طبق قوانین این اتفاق افتاد. من هم خواب بودم.

مدیرکل حراست وزارت ورزش درباره اینکه گفتهشد به خاطر ۴ بند انتخابات لغو می‌شود گفت: کمیته بدوی نظر خودش را داد و اکنون هم اعلام کرد. اوضاعدوباره  بررسی خواهد شد که با قوانین داخلی مطابقت داشته باشد.

او درباره اینکه از نظر وزارت ورزش، انتخاب تاج قانونی است، گفت: انتخابات برگزار شد و ما هم به احترام مجمع حضور داریم. مجمع انتخابات را برگزار کرده و رای داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار