با حضور رئیس سازمان اداری – استخدامی کشور؛

دبستان دخترانه خیرساز ۶ کلاسه "مجید مقدم" افتتاح شد

دبستان دخترانه خیرساز ۶ کلاسه "مجید مقدم" با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری – استخدامی کشور در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری – استخدامی کشور، دبستان دخترانه خیرساز ۶ کلاسه "مجید مقدم" در شهرک سعیدی کرمان به بهره برداری رسید.

میثم لطیفی امروز در آیین افتتاح مدرسهدخترانه خیرساز گفت: مردمی سازی شعار دولت سیزدهم است و تجربه نشان داده هر جا کار به خود مردم واگذار شده نتایج درخشانی رقم خورده است.

او افزود: باید زمینه حضور مردم را بیشتر در فعالیت‌های اجتماعی فراهم کرد و خیران به ویژه خیران مدرسه ساز نقش مهمی در توسعه فضا‌های آموزشی و پرورشی و حمایت از نظام تعلیم و تربیت دارند.

رضا رضایی نیز در این آیین گفت: دبستان دخترانه ۶ کلاسه "مجید مقدم" از آغاز بهره برداری از ۳۶۰ کلاس درس در قالب ۶۴ مدرسه در استان است.

او گفت: احداث مدارس در مناطق کم برخوردار و محروم بارقه‌های امید را در دل مردم روشن و زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان را فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کرمان افزود: خیران مدرسه ساز بازوان توانمند حمایتی برای آموزش و پرورش هستند و دارایی خود را در راستای تعالی نظام تعلیم و تربیت صرف می‌کنند.

به گفته او، دبستان دخترانه ۶ کلاسه خیر نیک اندیش "مجید مقدم" در زمینی به مساحت بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع، با حدود ۶۰۰ مترمربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.