طرح توسعه امامزادگان در مازندران به شرایط مطلوب رسیده است

مدیرکل اوقاف مازندران، گفت: طرح توسعه امامزادگان استان با پیگیری و تلاش‌های انجام شده و کمک خیران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از نخبگان قرآنی استان و بهره‌برداری از فاز نخست طرح توسعه شبستان امامزاده عباس (ع) ساری که با حضور استاندار مازندران برگزار شد، گفت: طرح توسعه امامزاده عباس (ع) ساری به طور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

او افزود: فاز نخست طرح توسعه شبستان آستان مقدس امامزاده عباس ساری امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
حیدری در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در برخی از امامزدگان به ویژه امامزاده عبدالله آمل وجود داشت، گفت: با توجه به اقدامات انجام شده در حال حاضر هر مسئول استانی و یا ائمه جمعه که در این مجموعه حضور پیدا می‌کنند نسبت به اقدامات انجام شده ابراز رضایت و زبان قدردانی دارد.

مدیرکل اوقاف مازندران افزود: این پروژه و ۱۲۸ پروژه‌های امامزادگان در مازندران امروز به سرانجام مطلوب رسیده است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به همکاری، سپاه کربلای استان، سپاه قدس و خیران، گفت: در برخی از امامزاده‌های شاخص به ویژه امامزاده عبدالله آمل کمک‌های زیادی برای رفع مشکلات این مجموعه به مجموعه اوقاف استان شده است.

او در ادامه به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح امامزاده‌های استان، افزود: نصب ضریح و فعالیت‌های عمرانی در مجموعه امامزاده‌های استان در حال انجام است و گزارش کاری هم در این زمینه تهیه کردیم.

حجت الاسلام حیدری در ادامه به برخی شبهات ایجاد شده در فضای مجازی درباره تعداد امامزاده‌ها، گفت: ما حق ارائه خدمات به امامزاده‌ای که ثبت نشده باشد نداریم و اصلا امامزاده فاقد ثبت در استان نداریم.

او با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی رئیس جمهور برای برون رفت مشکلات این روز‌های کشور، افزود: این سید بزرگوار امروز برای شب و روز نمی‌شناسد و امروز رئیس جمهور بهترین الگو برای خدمت رسانی در سطح کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار