تشریح روند أخذ و تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان مراحل أخذ و یا تمدید گذرنامه زائران اربعین حسینی را تشریح کرد.

سرگرد مظفری گفت:  با توجه به رشد چند برابری درخواست گذرنامه نسبت به سال‌های گذشته و افزایش ترافیک کاری، زائران از موکول کردن اخذ یا تمدید گذرنامه به روز‌های آخر منتهی به اربعین حسینی خودداری کنند.
 
او افزود: با توجه به راه اندازی نرم افزار (پلیس من)، متقاضیان گذرنامه جهت پیگیری أخذ گذرنامه و آگاهی از مراحل صدور و دریافت بارکد پستی نسبت به نصب نرم افزار مذکور اقدام کنند.
 
رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش ساعات کاری پلیس گذرنامه گفت: همچنین جهت پرداخت عوارض خروج از کشور با ورود به نرم افزار مورد نظر و با انتخاب نوع سفر هوایی یا زمینی نسبت به پرداخت عوارض اقدام کنند.
 
سرگرد مظفری ادامه داد: با توجه به دستورالعمل جدید پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا، متقاضیان جهت دریافت گذرنامه ملزم به احراز هویت و ارائه عکس بیومتریک می‌باشند که تمام مراحل فوق در دفاتر پلیس+۱۰ انجام می‌گیرد.
 
او افزود: شهروندان در صورت فقدان گذرنامه و جهت جلوگیری از سوء استفاده از مدارک مسافرتی خود سریعا از طریق نرم افزار پلیس من نسبت به ثبت فقدان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.