تلاش حزب سوسیال دموکرات آلمان برای کاهش تأثیر بهای انرژی

حزب سوسیال دموکرات آلمان قصد دارد گام‌هایی را برای کاهش تأثیر افزایش بهای انرژی بردارد.

رویترز گزارش داد بر اساس سندی که ازسوی این خبرگزاری مشاهده شده است، حزب سوسیال دموکرات حاکم آلمان تصمیم دارد تا اقدامات بیشتری را به منظور کمک به شهروندانش در جهت مقابله با افزایش بهای انرژی بکار گیرد که از جمله این اقدامات، بلیت حمل و نقل تخفیف دار است.

به گزارش رویترز، پس از آنکه اپراتور بازار گاز آلمان از ماه اکتبر، مالیاتی را در جهت پوشش دادن هزینه جایگزینی تجهیزات روسیه وضع کرد، اکنون خانوار‌های آلمانی با هزینه‌های بیشتری در زمینه انرژی روبرو هستند. پس از آنکه بهای انرژی در پی حمله روسیه به اوکراین افزایشی شد، دولت آلمان دو بسته کمکی را از جمله یک بلیت ۹ یورویی حمل و نقل که اجازه می‌دهد به هرکجای آلمان سفر کنید و تا تاریخ ۳۱ اوت اعتبار دارد، ارائه داد.

این کشور همچنین تصمیم دارد تا مشوق‌هایی را برای شهروندان به منظور سوق دادن آن‌ها برای ذخیره گاز و توسعه انرژی‌های تجدید پذیر در نظر بگیرد. پیشتر رسانه‌های خبری اعلام کرده بودند در پی جهش چشمگیر قیمت گاز در بازار‌های جهانی که به دلیل تداوم جنگ اوکراین رخ داد، قیمت برق در اروپا رکورد‌های جدید را ثبت کرد؛ تا جایی که قیمت برق در فرانسه و آلمان به ده برابر به نسبت سال گذشته رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار