مشکلی برای تامین داروی کودکان سرطانی نداریم

مدیر عامل موسسه خیریه کمک (کودکان مبتلا به سرطان کرمان) گفت: برای تامین داروی کودکان مبتلا به سرطان کرمان مشکلی وجود ندارد.

علیرضا عبدی با اشاره به شبهات ایجاد شده درباره اتفاقات اخیر بخش کودکان بیمارستان افضلی‌پور کرمان و انتشار فیلمی در بخش خبر سیمای استان و فضای مجازی گفت: موسسه خیریه کمک در سال ۹۸ با هدف حمایت از کودکان مبتلا به سرطان کرمان و با نیت برون‌سپاری سازمانی موسسه خیریه محک با حضور اساتید پزشکی، متخصصان حوزه سرطان و نیکوکاران تاسیس شد و در حال حاضر ۳۴۰ کودک مبتلا به سرطان را تحت پوشش دارد.

او با اشاره به برخی فعالیت‌های انجام شده توسط موسسه خیریه کمک برای حمایت از کودکان مبتلا به سرطان و خانواده‌های آنان افزود: طی دو سال گذشته نزدیک به دو میلیارد تومان سبد کالا توسط خیریه کمک تهیه و بین خانواده‌های کودکان مبتلا به سرطان توزیع شده است.


عبدی همچنین از کمک ۱۰۰ میلیون تومانی خیریه کمک برای تامین هزینه‌های رفت و آمد، آزمایشگاهی و دارویی طی سال گذشته به خانواده‌های کودکان بستری در بخش آنکولوژی بیمارستان افضلی‌پور خبر داد.

او افزود: همچنین در این مدت ۸۸ میلیون تومان دارو‌های کمیاب و مورد نیاز کودکان توسط موسسه خریداری شده است.

عبدی گفت: در روز‌های ابتدایی همه‌گیری کرونا در کشور، موسسه خیریه کمک، سه دستگاه ونتیلاتور و ۳۰ دستگاه تهویه هوا را به ارزش تقریبی ۱/۵ میلیارد تومان به بخش کودکان بیمارستان افضلی‌پور اهدا کرد.

او اهدای ژل ضدعفونی‌کننده دست، ماسک فیلتردار، لباس ایزوله و گان یکبار مصرف را از دیگر موارد اهدایی این موسسه بیان کرد.

عبدی ادامه داد: اهدای ۲۴ کپسول اکسیژن به بیمارستان پیامبر اعظم، چهار دستگاه بای‌پپ به بیمارستان‌های علی ابن ابیطالب رفسنجان و راور نیز در زمان همه‌گیری کرونا انجام شده است.

مدیر عامل موسسه خیریه کمک خاطرنشان کرد: در مجموع بیش از یک میلیارد و ۱۹۶ میلیون تومان اقلام مختلف بهداشتی و دستگاه‌های پزشکی اهدایی نیکوکاران بزرگوار، از سوی موسسه خیریه کمک به بیمارستان‌های مرجع در مقابله با بیماری کرونا اهدا شده است.

برچسب ها: سرطان ، موسسه خیریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار