۲۲ پروژه راهداری استان قزوین افتتاح می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت:همزمان با گرامیداشت هفته دولت ۲۲ پروژه راهداری با مجموع ۱۲۲ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسند.

جواد حق‌لطفی با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: ۲۲ پروژه راهداری شامل عملیات مرمت، بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی، فرعی و اصلی طی ایام هفته دولت در حال بهره برداری هستند.

وی اضافه کرد:برای اجرای این طرح‌ها به طول ۹۱ کیلومتر در مجموع ۱۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

حق‌لطفی ادامه داد: عملیات روکش آسفالت حفاظتی آزادراه قزوین-کرج و کنارگذر و عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های بوئین زهرا-دانسفهان، قزوین-بهرام آباد – الموت، بهسازی و آسفالت محور قزوین-بوئین زهرا، زین آباد-قلعه گنجی، محور قدیم و آزادراه قزوین-رشت و شامی شاپ-دانسفهان بخشی از طرح‌های مهمی هستند که طی هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

وی با بیان اینکه بخشی از طرح‌های قابل بهره‌برداری مربوط به راه‌های روستایی هستند گفت:بهسازی و آسفالت محور‌های روستایی هلدر، خرم‌پشته-رضی‌آباد، زعفران، فشالنج، سخص‌آباد، مندرآباد، حصار ولیعصر، بکندی، میاندره، طرازان-طوینان، کلمین-عباسک، قازانداقی و آلتین‌کش-سیردان از جمله راه‌های روستایی هستند که در این ایام به طور رسمی بهره‌برداری می‌شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این پروژه‌ها با بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت و توانمندی و امکانات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اجرا و به بهره برداری رسیده است.

استان قزوین دارای ۶ هزار و ۷۰۵ کیلومتر راه است که هزار و ۳۷۲ کیلومتر آن را راه‌های شریانی و ۵ هزار و ۳۳۲ کیلومتر آن را راه‌های روستایی تشکیل می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار