کلنگ زنی شهرک مسکن و مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا

همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری کلنگ احداث واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن و مجتمع ادارات در اراضی شهرستان خانمیرزا به زمین زده شد.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرک مسکن و مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا در ۱۹۷ هکتار از اراضی ملی خارج از محدوده شهر آلونی احداثمی شود.

وی گفت: با مصوبه شورای مسکن استان و پس از انجام آزمایشات ژئوتکنیک و مکانیک خاک، این اراضی توسط منابع طبیعی استان تحویل راه و شهرسازی گردید.

مقصودی افزود: در مدت کوتاهی روند اداری و آماده سازی زمین انجام و برای احداث، تحویل گروه‌های ساخت از متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان خواهد شد.

وی ادامه داد: ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در این اراضی پیش بینی شده است که نیاز چندین سال آینده مسکن منطقه را پاسخگو خواهد بود.


بیشتر بخوانید


مقصودی ساخت مجتمع ادارات شهرستان خانمیرزا و کاربری‌های عمومی را از دیگر موارد پیش بینی شده برای این اراضی عنوان کرد و گفت: با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرستان، بسیاری از ادارات فاقد ساختمان می‌باشند و با توجه به اینکه در مرکز شهرستان زمین دولتی برای واگذاری به دستگاه‌ها موجود نبود، بخشی از این اراضی برای این منظور اختصاص یافته است.

برچسب ها: هفته دولت ، کلنگ زنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.