دستگیری ۴ شکارچی متخلف در جاجرم

چهار شکارچی متخلف طی دو عملیات جداگانه در مناطق دشتی و کوهستانی شهرستان جاجرم دستگیر شدند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: ۴ شکارچی متخلف در مناطق دشتی و کوهستانی این شهرستان دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

احمد صفرزاده گفت: محیط بانان این شهرستان شب گذشته طی دو عملیات جداگانه ۲ گروه از شکارچیان را در مناطق کوهستانی و دشتی شناسایی و در این خصوص ۴ نفر را دستگیر کردند.

او گفت: یک گروه از شکارچیان در منطقه کوهستانی، اقدام به شکار یک راس کل و یک راس بز کردند که در این زمینه دو نفر دستگیر شده و یک دستگاه موتور سیکلت ضبط گردید

صفرزاده گفت: در این عملیات دو نفر شکارچی متواری شدند که توسط محیط بانان شناسایی شده و بزودی به مراجع قضایی احضار خواهند شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جاجرم گفت: میزان جریمه برای شکار غیرمجاز یک راس کل ۲۵ میلیون تومان و یک راس بز وحشی ۷۵ میلیون تومان است.

او گفت: محیط بانان همچنین در حاشیه منطقه میاندشت چهار نفر شکارچی آهو را شناسایی کردند که در تعقیب و گریز، ۲ نفر از این متخلفان دستگیر و ۲ نفر با استفاده از تاریکی شب متواری شدند که بزودی به مراجع قضایی احضار خواهند شد

صفرزاده گفت: میزان جریمه شکار غیرمجاز آهوی ماده ۷۵ میلیون تومان است؛ از این شکارچیان هم یک دستگاه موتورسیکلت غیرمجاز و لاشه یک راس آهوی ماده کشف شد.

برچسب ها: شکارچی ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.