«سایه» برای همیشه به رشت برگشت

مدیرکل ارشاد گیلان گفت: پیکر مرحوم هوشنگ ابتهاج ساعت ۸ صبح فردا در باغ محتشم رشت آرام می‌گیرد.

رضا ثقتی در نشست هماهنگی برگزاری مراسم خاکسپاری استاد هوشنگ ابتهاج گفت: پیکر این شاعر نام آور گیلانی، ساعت ۸ صبح فردا (شنبه ۵ شهریور ماه) در باغ محتشم رشت جنب حوزه هنری تشییع و تدفین خواهد شد.

او افزود: مراسم بزرگداشت استاد ابتهاج از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز (جمعه ۴ شهریور ماه) در تالار وحدت تهران برگزار و نماز میت هم همان جا بر پیکر این هنرمند برجسته گیلانی اقامه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پیکر مرحوم ابتهاج ظهر امروز به گیلان منتقل شد و مراسم خاکسپاری هم صبح فردا برگزار می‌شود.

آقای ثقتی از برنامه ریزی‌ها برای برگزاری مراسمی در شأن و منزلت استاد ابتهاج خبر داد و تصریح کرد: تلاش می‌شود مراسم در شأن این چهره فرهنگی برگزار شود.

ادای احترام فرزندان «سایه» به مقام شهدای گمنام

ادای احترام فرزندان «سایه» به مقام شهدای گمنام

فرزندان این شاعر نامی گیلان که برای خاکسپاری پدرشان به گیلان آمدند، عصر امروز با حضور بر مزار شهدای گمنام در رشت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.


بیشتر بخوانید


زنده یاد امیرهوشنگ ابتهاج متخلص به «سایه» متولد سال ۱۳۰۶ در رشت، بامداد چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه در سن ۹۵ سالگی در آلمان درگذشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۸ ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
یعنی افراد بدرد خور مردم با تنگ کردن عرصه برآنها باعث فرار و مهاجرت آنها میشویم و زنده از ایران میروند با اجبار و مرده بر می گردند با اختیار!!!