بهره برداری از ۱۰۸ سایت ارتقاء تکنولوژی همراه اول در لرستان

مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت: از شهریور سال گذشته تاکنون، ۱۰۸ سایت برای ارتقاء تکنولوژی همراه اول در استان به بهره برداری رسیده است.

 "نبی الله شمسی فر" مدیر مخابرات منطقه لرستان  اظهار کرد: از این تعداد ۵۷ سایت جهت ارتقاء تکنولوژی همراه ۴G و ۵۱ سایت برای تکنولوژی ۳G در استان به بهره برداری رسیده است همچنین در این مدت ۲۴ سایت همراه اول به بهره برداری رسیده و ۳۳ سایت نیز آماده بهره برداری هستند.

او بیان کرد: ۱۵۰ کیلومتر نیز در جهت توسعه فیبر نوری راه اندازی و همچنین مجوز اجرای بیش از ۴۰۰ کیلومتر فیبر نوری بین شهری و عمدتا در مناطق محروم استان با کمک و همکاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اخذ شده است.

مدیر مخابرات منطقه لرستان اظهار کرد: در راستای توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی از جمله FTTH و FTTC و فیبر نوری نیز اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته است که در حوزه FTTH سه هزار و هفتصد پورت و در حوزه FTTC هشت هزار پورت اضافه شده اند.

شمسی فر گفت: همچنین در این بازه زمانی یکساله، هشت هزار و ۶۰۰ مشترک تلفن ثابت دایر شده است و ۱۴ هزار و ۵۰۰ پورت به مشترکین باند پهن افزوده شده است.

او افزود: در سال گذشته نیروگاه خورشیدی شهرستان کوهدشت احداث گردیده و همچنین زمین چمن مصنوعی در مرکز شهید رحیمی شهرستان خرم آباد در حال آماده سازی می‌باشد.

 

برچسب ها: مخابرات ، همراه اول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار