رونالدو در فصل سرگردانی

رونالدو درحالی خواستار ترک منچستر یونایتد است که هنوز مقصد معینی پیش روی خود ندارد.

ترک ترکمنچستر یونایتدبرای رونالدو که درلیگ قهرمانان اروپا هیچ نتیجه ثمربخشی به او نداده است. از شروع پنجره تابستانی، ایجنت رونالدوخورخه مندسبا با چندین باشگاه در حال مذاکره بوده است، اما او فقط برای مشتری خود "نه" دریافت کرده است.

باشگاه مارسی با وجود ابراز علاقه هواداران این تیم اعلام کرد که کریستیانو رونالدو را جذب نخواهد کرد. 

این بازیکن پرتغالی به دنبال تیمی است که در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و به همین خاطر علاقه‌ای برای ماندن در شیاطین سرخ ندارد.

هواداران مارسی با به راه انداختن هشتگ‌هایی در شبکه‌های اجتماعی خواستار جذب کریستیانو رونالدو شدند اما این باشگاه فرانسوی اعلام کرد رونالدو را جذب نخواهد کرد و اصلا این بازیکن در برنامه‌های این باشگاه برای فصل بعد قرار ندارد.

یکی از باشگاه هایی که با رونالدو مرتبط شده استبورسیا دورتموند بود اما غول‌های آلمانی نیز از آوردن این بازیکن ۳۷ ساله پرتغالی به باشگاه خود خودداری کردند. در حالی که دستمزد رونالدو به عنوان یکی از دلایل عدم تمایل دورتموند به جذب او تلقی می‌شد، گزارش شد رونالدو راضی به کاهش دستمزد نیز شد. 

این درحالی است که رونالدو در این بین چند پیشنهاد عجیب نیز داشت.

یک باشگاه هلندی ادعا کرد دکه رونالدو را در ازای بیست گوسفند به خدمت می‌گیرد.  

پیش از این پیشنهاد که بیشتر به توهین و طنز شبیه است، باشگاه عربستانی پیشنهادی دو ساله به رونالدو داده که مجموع دستمزد در پیشنهاد اولیه ۲۵۰ میلیون دلار (۲۱۰ میلیون پوند) است.

در صورت عملی شدن این انتقال، باشگاه منچستریونایتد ۳۵ میلیون دلار (۳۰ میلیون پوند) نصیبش می‌شد و ژرژ مندز مدیر برنامه‌های رونالدو هم ۲۴ میلیون دلار (۲۰ میلیون پوند) حق کمیسیون می‌گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار