نماینده ولی فقیه در کردستان:

دلسوزی و اخلاص در عملکرد مدیران کردستان مشهود است

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مدیران دولت سیزدهم در استان افرادی دلسوز و مخلص هستند که نمود آن را در عرصه‌های مختلف خدمتگزاری می‌توان دید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی در دیدار استاندار کردستان و جمعی از معاونان و مدیران استان در اولین روز از هفته دولت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان اسوه‌های خدمت جهادی به مردم نام برد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه گره‌گشایی از کار مردم از جمله نعمت‌هایی است که به مدیران عطا شده، تاکید کرد: جلب رضایت مردم در کنار تعهد و دلسوزی از جمله ویژگی‌هایی است که استاندار فعال و پر نشاط کردستان و مدیران اجرایی استان در مسیر توسعه و پیشرفت استان در پیش گرفته‌اند.

او با ابراز رضایت از خدمات یک ساله دولتمردان در استان، گفت: تهذیب نفس و خودسازی، اخلاص و خدمت بی منت سه شاخص و معیار اصلی است که مدیران باید به آن آراسته باشند.

پورذهبی به نقل از یکی از مسئولین دفتر مقام معظم رهبری بیان کردند که رئیس جمهور از برنامه‌های سفر اخیر به استان کردستان رضایت کامل داشتند

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های توسعه‌ای، ابراز امیدواری کرد با تلاش مدیران استان کردستان مسیر پیشرفت را با سرعت طی کند.

 ارتباط بی واسطه با مردم رویکرد مدیریت استان

استاندار کردستان نیز در این دیدار، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگو‌های شناخته شده اخلاص و مردمی بودن در نظام اسلامی نام برد و گفت: با الگوگیری از شهیدان بزرگ، همه تلاش خود را برای بهبود معیشت مردم در یک سال گذشته به‌کار بسته‌ایم.

زارعی کوشا مردمی بودن را سرلوحه تمامی کار‌های دولت و مجموعه آن در استان برشمرد و گفت: کاهش فاصله میان مردم و مدیران از برنامه‌هایی است که با ارتباط چهره به چهره با مردم از استانداری آغاز شده و همه مدیران مکلف به انجام برنامه مشابه شده‌اند.

او اشاره به اقدامات حمایتی بعد از مردمی سازی یارانه‌ها اضافه کرد: فرصت‌های جبرانی دولت در حمایت از واحد‌های تولیدی به صورت جدی در استان دنبال شد تا جایی که کردستان تا چند هفته متوالی در صدر استان‌های کشور در پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی قرار داشت.

استاندار کردستان بخشی از فعالیت‌های دولت در استان را ایجاد زمینه استفاده از اعتبارات وزارتخانه‌ها برای پیشبرد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی نیمه تمام در استان اعلام کرد و گفت: آبرسانی به شهر بانه و خط انتقال آب از سد آزاد به تصفیه خانه سنندج از جمله این موارد است.

او افزود: پیشرفت فیزیکی آبرسانی به سنندج سال گذشته با اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی، ۳۶ درصد بود که هم اکنون به بالای ۸۰ درصد رسیده و حداکثر تا اوایل مهرماه بهره‌برداری می‌شود.

استاندار کردستان به تعهد ایجاد بیش از ۳۴ هزار شغل در استان طی سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: از این تعداد تاکنون ۱۴‌هزار شغل در سامانه رصد ثبت شده است.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: این تعهد سال گذشته ۱۶ هزار شغل بود که تا آذر تنها ۴۹۲ شغل در سامانه رصد به ثبت رسید و در پایان سال ۱۵ هزار و ۵۰۰ شغل محقق شد.

او همچنین به پرداخت تسهیلات ۶۰۰ میلیارد تومانی از محل تبصره ۱۸ به واحد‌های تولیدی و مشاغل خانگی نیز اشاره و اظهار داشت: تمام همت استان صرف تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی شده که دولت برای استان تعیین کرده است.

استاندار کردستان یکی دیگر از سیاست‌های مدیریت عالی استان را فعال کردن بخش معدن و ایجاد زنجیره ارزش در استان برشمرد و گفت: شرکت شستا فعالیت خود را در معدن طلای سقز آغاز کرده که امیدواریم این معدن نیز همانند معدن طلای زرکوه قروه به تحقق اهداف اقتصادی و اشتغالزایی کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.