۳ هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار پروژه‌های عمرانی لرستان قرار گرفت

استاندار لرستان گفت: ۳ هزار میلیارد تومان اعتبارات نقدی در اختیار پروژه‌های عمرانی لرستان قرار گرفته است.

فرهاد زیویار استاندار لرستان صبح امروز در دیدار با نماینده، ولی فقیه در لرستان که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر دو مبارز نهضت انقلاب اسلامی ایران بودند که تا پای جان برای این نهضت تلاش کردند و اخلاص آن‌ها در گفتار و رفتار الگویی برای همه مدیران است.

او افزود: انقلابی بودن، اخلاص در گفتار و کردار ویژگی‌های بارز این دو بزرگوار بود و مسئولیت‌ها را فرصتی برای خدمت می‌دانستند.

استاندار لرستان تصریح کرد: یک سال از عمر دولت سیزدهم سپری شده و طی این مدت به عنوان یک تکلیف و وظیفه قدم برداشتیم، ولی باید در مقابل مردم با احساس مسئولیت به نحوی کارنامه را ارائه دهیم که سربلند باشیم.

زیویار عنوان کرد: دولت سیزدهم در زمانی روی کار آمد که مشکلات زیادی در کشور وجود داشت و در حوزه‌های بهداشت، سیاست خارجه و اقتصادی بسیار موفق عمل کرد.

او افزود: در استان لرستان که انتظاراتش از دولت بیشتر از سایر استانهاست، طی این مدت هشت پله ارتقا یافتیم و از رتبه بیست و هشتم به نوزدهم رسیدیم و همه این‌ها به برکت اخلاصی بود که این دولت و در راس آن رئیس جمهور در پیش گرفته بود.

استاندار لرستان بیان کرد: اتکا به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های داخلی سبب شد تا بسیاری از برنامه‌ها و موفقیت‌ها تجلی یابد و طی چند ماه گذشته از بهمن ماه تا شهریور سه هزار میلیارد تومان اعتبارات نقدی در اختیار پروژه‌های عمرانی استان قرار داده شد که در نوسازی مدارس بالغ بر ۲۵۰ میلیارد، آبرسانی ۳۰۰ میلیارد تومان، پروژه‌های عمرانی و راه و چهار خطه‌ها و پیش بردن پروژه‌هایی که متوقف بودند طی این ماه‌ها در مسیر تکمیل قرار گرفتند که برخی در همین هفته به بهره بردای می‌رسند.

زیویار گفت: به همه طلایه داران عرصه خدمت و کسانی که خدمت به مردم را در راس امور قرار دادند باید گفت که هفته دولت یعنی خدمت بیشتر به مردم و باید تلاش کنیم تا از فرصتی که در اختیار داریم بهترین استفاده را در جهت خدمت داشته باشیم.

او با اشاره به پیاده روی اربعین اظهارداشت: باید همه تلاش را در جهت خدمت به زائران امام حسین (ع) به کار بگیریم و اربیعن هدف مهم برای نهضت انقلاب است.

برچسب ها: استانداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار