حضور ۱۱ البرزی در رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا

سرپرست هیئت تکواندو البرز گفت: ۱۱ البرزی در رقابت های قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا که هم اکنون به میزبانی ویتنام در حال برگزاری است حضور دارند.

سید رضا سیدیان، سرپرست هیئت تکواندو البرز گفت: پرنیان ساکی، فاطمه اسکندرنیا، فاطمه شفیع پور، روژان گودرزی و ابوالفضل زندی از جمله تکواندوکاران البرزی هستند که در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.

سرپرست هیئت تکواندو البرز افزود: آرش ضامنی، ایلیا شهبازی و امیر عباس قنبرزاده از دیگر تکواندوکاران البرزی هستند که به چهارمین دوره رقابت‌های قهرمانی نونهالان و نوجوانان آسیا اعزام شدند.

او می گوید: همچنین وحید بهرامی، کوروش رجلی و شهره خلج زاده به عنوان سرمربی و فاطمه نعمتی به عنوان مربی از البرز تیم ملی نونهالان و نوجوانان کشورمان را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند.

 سیدیان افزود:  این دوره از مسابقات با حضور ۲۱۳ تکواندوکار از ۲۵ کشور به مدت ۲ روز در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه برگزار خواهد شد.

او می گوید: در روز نخست این رقابت‌ها تکواندوکاران اوزان ۳۳-، ۴۱-، ۴۹-، ۵۷-و ۶۵- کیلوگرم بخش پسران، ۲۹-، ۳۷-،۴۴-، ۵۱- و ۵۹- کیلوگرم بخش دختران به دیدار رقبای خود می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی پاراتکواندو آسیا در روز گذشته با حضور ۶۵ تکواندوکار از کشور‌های مختلف برگزار و در نهایت تیم ملی ایران با کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.