معارفه سرپرست هیات ووشو هرمزگان

مراسم معارفه فرشید باوقار سرپرست هیات ووشو هرمزگان برگزار شد.

مراسم معارفه فرشید باوقار سرپرست هیات ووشو هرمزگان با حضور جمعی از اعضای هیات و نماینده اداره کل ورزش و جوانان در خانه ووشو استان برگزار شد.

هیات ووشو هرمزگان از خردادماه امسال و پس از انتخاب علیرضا بهرمن رئیس سابق این هیات به عنوان دبیرکل فدراسیون ووشو، با سرپرست اداره می‌شود.

پس از جدایی بهرمن از هیات ووشو هرمزگان بلافاصله مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجتبى عامرى معاون امور جوانان اداره کل را جهت سرپرستى این هیات به فدراسیون پیشنهاد داد و حکم وى نیز صادر شد.

با حضور عامرى در هیات ووشو استان، یک سرى حواشى دامن‌گیر این هیات شد و برخی افراد با انگیزه‌های سیاسی بسوى این هیات موفق هجوم آوردند و آن را به حاشیه سوق دادند.

عامرى نیز که در مدیریت این هیات موفق نبود، در اقدامى غیرحرفه‌اى، سرپرست دبیری هیات را برکنار و فرد دیگرى را جایگزین او کرد در حالیکه قرار فدراسیون و مجتبى عامرى، مدیریت در امر برگزارى مجمع انتخابات بود نه تغییر در بدنه هیات؛ چراکه فدراسیون معتقد است ووشو هرمزگان با مدیریت این افراد به اوج رسیده و بهانه‌اى براى تغییر وجود ندارد.

عدم توانایى عامرى در سرپرستی این هیات باعث شد تا فدراسیون ووشو، برکنارى وى را در دستور کار قرار دهد و این تصمیم فدراسیون در تاریخ ٢٥ تیرماه عملیاتى و سرپرست هیات ووشو هرمزگان عزل شد و حالا پس از حدود یک ماه فرشید باوقار به عنوان سرپرست جدید این هیات انتخاب شده تا مقدمات برگزاری مجمع انتخاباتی را فراهم کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.