ساماندهی آب‌های سطحی شهر دوگنبدان با تامین اعتبار

شهردار دوگنبدان از اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی آب‌های سطحی و ساخت زیرساخت‌ها در این رابطه خبر داد.

رضا قشقایی گفت: ساخت مسیل‌های برای هدایت آب‌های سطحی از اولویت‌های دولت سیزدهم در حوزه مدیریت شهری در شهرستان دوگنبدان است.

او به اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت زیرساخت‌های مربوط به ساماندهی آب‌های سطحی در این شهرستان اشاره کرد و افزود: با جذب این اعتبار‌ها می‌توانیم این مشکل را رفع کنیم.

قشقایی به ثبت بیشترین باران‌های سیل آسای کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران اشاره و اضافه کرد: با تلاش‌های موفق شدیم این بحران را مدیریت کنیم، ولی به دلیل تغییر‌های اقلیمی و بارندگی‌های سیل آسا، ضرورت است زیرساخت‌ها هدایت آب در دوگنبدان تقویت شوند.

به گفته شهردار دوگنبدان؛ همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی چند طرح توسعه شهری شامل؛ ساخت کانال آب‌های سطحی در مناطق بلوار امام حسین (ع) و، ولی عصر (عج الله)، جنب هواشناسی و حسینیه حضرت فاطمه (س)، فاز دوم پارک پونه، ساماندهی ورودی شهر از سمت شیراز و بهسازی و پیاده روسازی آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول می‌گوید: مقرر بود در هفته دولت امسال چند طرح توسعه شهری در دوگنبدان افتتاح شوند، اما به دلیل وقوع سیل‌های تابستانی و نیاز به مدیریت بحران، بهره برداری از این طرح‌ها به زمان دیگری موکول شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.