مخلان نظم و امنیت عمومی در بازار رسولی زاهدان شناسایی شدند

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفتن مخلان نظم و امنیت عمومی در بازار رسولی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود سعادتی  گفت: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر دپوی کالاهای قاچاق ممنوعه و ضد فرهنگی در بازار چهار راه رسولی زاهدان تیمی از مأموران انتظامی کلانتری محل جهت جمع آوری این کالای قاچاق به این بازار اعزام شدند.

وی افزود: در هنگام اجرای ماموریت عده ای که در انبارهای خود کالای ممنوعه قاچاق داشته و منافع خود را در خطر می‌بینند با همراه کردن ایادی خود و استفاده از شلوغی بازار اقدام به تحریک افراد علیه مأموران انتظامی با عناوین ناروا کرده و قصد ممانعت ماموریت پلیس را داشته‌اند.

سرهنگ سعادتی خاطر نشان کرد: از آنجایی‌که بازار چهار راه رسولی یکی از مراکز پرازدحام و شلوغ می باشد و عده ای از افراد که باعث برهم زدن نظم و امنیت عموم شهروندان گردیدند و در برابر اجرای قانون مقاومت نمودند توسط پلیس شناسایی و تحت تعقیب قانونی قرار گرفته و این مطالبه به حق مردم از پلیس و دستگاه قضائی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در پایان تصریح کرد: مخلان نظم و امنیت مردم بدانند که امنیت خط قرمز پلیس است و با کسانی که به هر نحوی با تحریک مردم و افکار عمومی بخواهند در ماموریت های پلیس خللی وارد نمایند به شدت برابر قانون برخورد لازم صورت میگیرد‌..

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار