در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

معلولیت کودک رها شده مقابل شیرخوارگاه آمنه چه بود؟

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در ناحیه پهلوی بچه یک رد جراحی وجود دارد که نشان از جراحی او در بیمارستان برای دفع انجام گرفته است.

فاطمه ارزانیان گفت: روز گذشته یک نوزاد توسط یک خانم و آقا که با موتور بودند در جلوی شیرخوارگاه آمنه رها میشود، که همراه این بچه یک کاغذ بود.

وی افزود: بر روی این کاغذ نوشته شده بود که نام من ابولفضل است و در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ به دنیا آمده ام و یک دست ندارم و یک دستم کوتاه است.

معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در ناحیه پهلوی بچه یک رد جراحی وجود دارد که نشان از جراحی او در بیمارستان برای دفع انجام گرفته است، این کار به این دلیل است که بچه به دلیل معلولیت در ناحیه مقعدی خروجی برای دفع مدفوع ندارد.

وی در پایان گفت: در ابتدا که بچه توسط نگهبان مجموعه دیده میشود، گرسنه بود و توسط پرستار شیر داده میشود و سپس با کلانتری و اورژانس اجتماعی برای تشکیل پرونده تماس گرفته شد.

گفتنی است حال فعلی نوزاد معلول مساعد و در شیرخوارگاه رفیده پذیرش شده است.

برچسب ها: بهزیستی ، کودک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
آخی طفلکی حالا چی میشه چقدر سخته خدایا ما رو اندازه صبرمون آزمایش کن . پدر مادرش از پس هزینه هاش برنیومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
چشم مسئولین روشن. بعد بگید غربالگری دیگه انجام نمیشه. سن ازدواج رفته بالا، احتمال تولد نوزادی با نواقص ژنتیکی به همون نسبت بالاست.

نگهداری از بچه معلول سخته. حق رو به پدر و مادرش نمیدم.
ولی وقتی غربالگری انجام نمیشه، باید منتظر چنین عارضه های روی نوزادان باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
صحبت از بچه شد من نمیدونم کی مسئول این بچه های کار که تو چهار راهها هستن،امروز اول شهریور از تقاطع دادمان فرحزادی میگذشت شاید حدود ۴۰ تا بچه شمردم همشون هم دستشون یه شیشه پاکن آب بود خواهشا جلوی مرزها را بگیرین ما که ضامن اینا نیستیم تمام منابع ما مثل آب ووو.. را می بلعند وهیچ سودی هم ندارن خواهشا رسیدگی فرمایید، این فقط چهار راه دادمان بود تو بقیه چهارراه ها یی که چراغ قرمزشون طدلانیه همین داستان است
آخرین اخبار