۴۶۵۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در مشهد آماده افتتاح است

فرماندار مشهد گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با صرف بیش از 4 میلیارد تومان اعتبار به وسیله دستگاه های اجرایی این شهرستان آماده افتتاح است.

محسن داوری گفت: همچنین عملیات آغاز ۳۰ طرح با برآورد اعتبار ۳۴ هزار و ۱۸۶ میلیارد و ۲۱۱ میلیون تومان در هفته دولت در این شهرستان آغاز می شود.

او افزود: از مجموع ۱۴۱ طرح قابل افتتاح و کلنگ زنی، ۲۰ طرح مربوط به بخش مرکزی، ۹ طرح مربوط به بخش رضویه، ۱۱ طرح مربوط به بخش احمد آباد و ۱۰۱ طرح نیز مربوط به مشهد است که در سه سطح مسئولان ملی، استانی و شهرستانی افتتاح یا آغاز می شود.

فرماندار مشهد با اشاره به اجرا و مشارکت ۱۷ دستگاه اجرایی و دهیاری های شهرستان در خصوص ۱۴۱ طرح یاد شده ادامه داد: چهار هزار و ۳۲۱ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز این طرح ها از اعتبارات آورده متقاضیان اجرای طرح ها، ۱۵۴ میلیارد تومان از بخش اعتبارات استانی، ۴۷ میلیارد تومان از اعتبارات ملی-استانی و ۴۸۵ میلیارد تومان از منابع داخلی دستگاه ها تامین شده است.

افتتاح ۸۵ طرح عمرانی در هفته دولت در تایباد

مهدی دونده فرماندار تایباد گفت: تعداد طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان ۸۵ طرح است که مبلغ ۱۸۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار دارد.

او افزود: تعداد ۶۲ پروژه مربوط به بخش مرکزی و ۲۳ پروژه مربوط به بخش میانولایت تایباد است که به ترتیب با اعتبار ۱۵۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری خواهند رسید.

فرماندار تایباد ادامه داد: همچنین هشت پروژه شهری و روستایی در سطح شهرستان کلنگ‌زنی می شوند که اعتبار ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.