هزینه بیش از هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح فاضلاب تربت‌حیدریه

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب تربت‌حیدریه گفت: تاکنون افزون بر هزار میلیارد ریال اعتبار اعم از دولتی و خصوصی برای طرح فاضلاب این شهر هزینه شده است.

 علیرضا عباسی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت‌حیدریه گفت: ۲۷۰ کیلومتر خط اصلی و فرعی شبکه فاضلاب در تربت حیدریه اجرا شده است که با تکمیل نهایی طرح شاهد شبکه‌ای بالغ بر ۳۵۰ کیلومتر خواهیم بود.

او با بیان اینکه تکمیل طرح ملی فاضلاب تربت حیدریه از برنامه‌های جدی دولت است، افزود: با توسعه شبکه اکنون آمار انشعابات فاضلاب در این شهرستان به ۳۲ هزار انشعاب افزایش یافته است . 

مدیر عامل شرکت آبفای تربت حیدریه ادامه داد: چشم انداز طرح ملی فاضلاب تریت حیدریه خدمت رسانی به ۵۲ هزار مشترک اعم از خانگی، تجاری، عمومی، مراکز درمانی، بیمارستانی و ... است که تا سال آینده تکمیل خواهد شد.

عباسی بیان کرد: مدیریت منابع آب، ارتقای سلامت و بهداشت عمومی، بازچرخانی و استفاده از پساب بخشی از اهداف طرح ملی فاضلاب تربت حیدریه است.

او تصریح کرد: جلوگیری از ورود آلاینده‌ها به محیط طبیعی، دفع بهداشتی فاضلاب، ارتقای مدیریت عرضه و تقاضا و تنوع بخشی به سامانه‌های تولید و توزیع آب شرب، تامین نیاز آبی بخش کشاورزی و صنعت از سایر اهداف این طرح است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.